środa, 7 stycznia 2015

Wielki powrót!

Witajcie moi drodzy czytelnicy.Po mojej długiej przerwie postanowiłam w końcu coś napisać czytając wiadomości jakiego mam fajnego bloga , dziękuję.Chciałabym powrócić do pisania tych czasem nawet krótkich postów.No i tak powracam.Dzisiaj wszystko możliwe że będzie nowy wygląd bloga ale nie mówię od razu że będzie.Dzisiaj napiszę kilka postów właściwie każdego dnia pisałam po jakieś 5 teraz będzie tak że jeżeli będę mieć mniej czasu będzie mniej postów.Nie powiem wam jakie zamierzam napisać posty dzisiaj ale mam nadzieję że się spodobają.No i oczywiście usunę te starsze ankiety i ogłoszę wyniki.Przepraszam was za tą moją przerwę.Mogłam choć coś napisać no ale jak zawsze nie.Chciałam trochę od tego odpocząć i bardziej wciągnąć się w MSP.Na serio przez ten czas który tak szybko zleciał bardzo dużo się wydarzyło.Proszę was o nie czytanie godzin pod postem bo to jest nie prawdziwa godzina a jak ustawię na tą co chcę to tego postu nie ma.Będę tak samo pisać taką nową czcionką.I tak mamy już 2015 rok! Więc w tym roku życzę wam wszystkiego najlepszego,szczęścia,zdrowia,pomyślności,spełnienia marzeń i wielu innych miłych rzeczy.Chciałabym jeszcze napisać że nie będę już dawać zdjęć mojej MovieStar.To tyle chciałam wam tylko napisać że wracam do pisania na blogu ale posty tak samo będą wieczorami.Pozdrawiam.

1 komentarz: