czwartek, 8 stycznia 2015

Wyniki sond!

Witajcie.Dzisiaj zaczniemy od sond które dawno miały się zakończyć ale wyszło inaczej ponieważ miałam przerwę.Dzisiaj napiszę jakie będą posty itd.Ale ogłoszę wszystkie sondy a nie tylko tą jedną dotyczącą postów.Tak więc zaczynamy!
Sonda pierwsza : 
Pierwsza sonda dotyczy waszego zdania o moim blogu.Najwięcej procent było na pierwsze zdanie.Za co bardzo wam dziękuję że macie takie zdanie.Innym podobał się mój blog a innym nie.Ale wynik jest taki że mój blog wam się podoba więc dziękuję wam za to bardzo kochani ;*.
Sonda druga :
Druga sonda dotyczy postów które chcecie na moim blogu.Najwięcej procent mają te najciekawsze (moim zdaniem).Najwięcej procent jak widać mają posty o unikatach z nowej grafiki i tej starej.Później mamy posty o modzie.A potem posty o starym MSP.Potem są te najmniej ciekawsze (widać po procentach).Tak więc na moim blogu będą posty o  : unikatach z nowej i starej grafiki,o modzie na MSP i o starym MSP.Takie posty na pewno się pojawią tak długo aż będę miała temat.
Sonda trzecia :
I przechodzimy do ostatniej sondy czyli trzeciej.Dotyczy ona zmiany mojego loginu na MSP.Spodobał mi się nowy login ale wolę zostać przy tym starym.Z resztą takie same jest wasze zdanie.Najwięcej procent jest na "Nie." dlatego nie zmieniam loginu i nawet nie warto lepiej zostać przy swoim.
I to wszystko w tym poście.Ja biorę się za kolejne posty i tym razem te z sond.

2 komentarze: