wtorek, 8 lipca 2014

BY ME Nowy zestaw Arbuzik :* - dla VIP - MSP

Hellow c; dziś następny pościk ! ;3 . Otóż dotyczy on nowego stroju dla was ! Jest on dla VIPów :P. Więc aby nie przedłużać już napiszę ;3. Tak więc jest on dla fanów Arbuzów! Tiak tiak arbuzów <3. Ja tam kocham jeść arbuzy a wy? Tia więc oto ten strój :). Tiaaa :D. Tak on wygląda ;3 wiem że nie pisze ile kosztuje ale ja wiem ile kosztuje oczywiście nie liczcie tych serc na nogę no chyba że macie takie same jak ja to możecie tak wyglądać ;3 jak ja. No to tak strój kosztuje razem 700 sc oraz 3 diamenty to bardzo bardzo mało. Czemu aż tyle ?! . Otóż temu że ten  płaszczyk arbuzowy (że tak powiem) kosztuje 350 sc a te trampki też 350 sc więc wychodzi razem 700 sc bardzo mało :) a ta fryzura kosztuje tylko 3 diamenty. W razie czego mam takiego samego looka :* i możecie go kupić nie widzę w tym problemu :). To tyle narcia :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz