środa, 9 lipca 2014

HACKERKA W CHACIE KLUB VIP?!

Eloszka . 
Ciągle męczy mnie pytanie dotyczące pewnej osoby..............
A ogólnie osoby którą dziś widziałam na MSP ;c widziałam ją dokładnie z tego co wiem w Klubie VIP jak wiecie do Klubu VIP mogą wchodzić tylko osoby które miały VIPa ale dziś gdy byłam na moim koncie weszłam do Klubu VIP  i tam patrzę a tam osoba która jest zaznaczona na biało czyli bez VIPa! Byłam w szoku! Jak ją tam wpuścili? Abyście mi uwierzyli mam 2 screeny jak była raz w tym chacie i jeszcze 2 jej profil. Ma 9 lvl. Była albo z tableta lub z telefonu . Jestem bardzo zaciekawiona czemu ją tam wpuścili. Czyżby hackerka?! Nie wiadomo tak czy tak uważajcie a i do tego nie wiem czy to jakaś hackerka czy to po prostu jakaś nie za bardzo znana stuczka na MSP bo jak wiecie Klub VIP jest po to aby tam były tylko VIPy a nie osoby bez VIPa. A tu screeny sami widzicie . Co o tym myślicie? Bo ja myślę że albo to po prostu błąd albo jakaś stuczka albo to hackerka . To tyle żegnam.. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz