czwartek, 17 lipca 2014

CZARNE TŁO NA MSP ?! SPOKO O_o

Siemaa !
Nie pamiętam ogólnie kiedy to się stało ale wiem że gdy zalogowałam się na MSP na rano to było czarne tło.
Po prostu czarne. 
Pewnie większość osób może nie wiedzieć o co z tym chodzi więc..
Ja wytłumaczę:
Około 8 lub tam 7 na rano ale chyba o 8 bylo czarniutke tło całe czarne. 
Nie no spk myślałam że tylko ja miałam taki błąd a raczej nie większość osób też !
Wyglądało tak dziwnie O_o
Na serio xd
Ale mi tam pasowało nawet xd
Aby wam pokazać że mówię prawdę zrobiłam nawet screena ;3 .
Z oto on :
 




Tak wygląda.
Heh śmiesznie .xd
Mi tam się podoba. 
Wiem iż to tło było wcześniej ale zapomniałam i teraz jest wstawione.
To tyle pa .
Mi tam pasowało chociaż nie miałam lagów dzięki temu czarnemu  temu no xd
Too paaaa ;***

1 komentarz: