wtorek, 8 lipca 2014

BY ME Nowy zestaw! Słodka malinka *_* - dla VIP! - MSP

No cześć! Tak więc dzisiaj mam dla was nowy strój na MSP ;3 jak wiecie jest on dla VIPów ponieważ obiecywałam że 10 będzie nie dla VIPów i 10 dla VIPów a dziś jest dla was 1 strój dla VIPów więc mam taka nadzieję że wam się spodoba ponieważ starałam się wszystko ładnie dobrać :) . Tak więc nazywa się on "Słodka Malinka" czemu? Jest tam kolor jasny różowy oraz mocny różowy *_* mi tam się strasznie podoba nie wiem jak wam :). Mam nadzieję że nowy zestaw wam się spodobał :) heh jakoś tak słodko wygląda *_*. A tu łapajcie screena oczywiście jak wiecie jest też tam fryzura za 4 diamenty ale czo tam ;3 . Podoba wam się ? Oczywiście bez tych serc w razie czego . Myślę że być może komuś się spodoba . Nie kosztuje za dużo ponieważ tylko 1125 sc i 4 diamenty :). To raczej tyle żegnajcie i do następnego zestawu :) Oczywiście mojego wykonania . To tyle papacie ;***.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz