piątek, 11 lipca 2014

VIP Elite na miesiąc :*

Siemcia! Więc na początek przepraszam że nie było żadnych postów przez 2 dni . No ale dobra czo tam.. eh ogólnie jakoś nie mam zbyt humoru ponieważ jestem pokłócona z przyjaciółką przez jednego idiotę -,- ale to nie ważne.. Dobra zaczynamy.. dziś kupiłam kartę do Plusa za 50 zł :) i kupiłam sobie VIPka na miesiąc Elite strasznie jestem szczęśliwa.... ale ta kłótnia z Weroniką dzisiaj mnie strasznie męczy..ponieważ 13 lipca czyli już w niedziele mam urodziny.. zaprosiłam ją ale ona pewnie nie przyjdzie bo  jestem z nią pokłócona jutro do niej jadę ... Dobra i kupiłam VIPka ! Jest super! Teraz tylko zbieram sobie sc do 20 tyś :) dam radę? Nie wiem. No to tak ogólnie jest super wiele osób mi się pytało o ich listę czy im coś kupię a ja po prostu odpisywałam "NIE" :) nie zamierzam na kogoś tracić sc . Dobrze zacznijmy :). Oto screeny :) na początku bałam się bo ciągle było takie coś "Otrzymaliśmy 0 wiadomości z 2 " To mnie wystraszyło ale nic się nie stało ponieważ weszłam od nowa i tak oto już miałam swoje sc oraz diamenty a teraz screeny . UWAGA NIE DAJĘ POZDRO! ANI NIC Z LISTY. Hm.. tak jak nie kupiłam jeszcze VIPa to po prostu miałam jeszcze 4 dni do końca VIPka więc kupiłam sobie na miesiąc Elite :) i mam jak wiecie teraz razem 34 dni VIPka super . Ok a nagrodą z VIPa Elite na miesiąc jest 80 diamentów oraz 11500 sc i taki słodki no taka jakby fajna figurka :) bo przecież to nie zwierzak. Ok a tam jeszcze jest screen ile mam razem sc oraz diamentów :) To raczej tyle żegnam <3 Was kotałek ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz