czwartek, 17 lipca 2014

Nowe Boonies jedynie za 750 sc !

Siemanko ;*.
Dziś szykuję dla was post o tym że .. właśnie moderatorzy wymyślili nowe Boonieski dla nas ! . 
Narazie są tylko 2 Boonieski ale co tam .
Strasznie mi się podobają. 
Modzi się raczej  postarali jak dla mnie w dla was?
No cóż zacznijmy .
Modzi zrobili nam taką niespodziankę że w wakacje dadzą nam 4 booniesy.
Każdy z nich jest dla każdego czyli mogą go kupić VIPy oraz normalne osoby.
Ja np mam już tego z kołem ratunkowym :) Jest taki śliczny!
Tyle osób go kupiło . 
Cóż ja też :).
Ale wyszedł właśnie następny nowy boonies
Już kumam o o co z tym chodzi.
Chodzi oto że z każdym nowym konkursem będą nowe zwierzaki.
Ja oczywiście kupię każdego z nich :) jeżeli zdążę ponieważ 25 licpa wyjeżdżam i jestem ciekawa czy tam będzie internet.
Cóż ... i tak właściwie myślę że warto je kupić kilka powodów czemu:
 1.Kosztują 750 sc czyli o ponad 150 sc mniej  od tamtych innych zwierzątek.
2.Są bardzo ładne :)
3.Później może ich nie być ale nie wiem do końca.
4.Są przydatne do konkursów !
5.Wakacyjne booniesy zawsze się przydadzą :).
6.Możemy się nimi zajmować odblokowywać różne animacje itd :)
Ta i to tyle powodów :)
Myślę że warto je kupić . 
A poza tym i tak chyba przecież później nie będzie wakacji i booniesy chyba zostaną wycofane. 
Przecież w jesień mają być wakacyjne boonieski ?! Wątpię myślę że po wakacjach booniesy zostaną już wycofane więc jeżeli kupimy te wszystkie 4 nowe boonieski możemy mieć 4 unikaty ale nie wiem całkowicie to tylko moje zdanie. 
Polecam wam je kupić.
Ja zbieram na tego fioletowego ponieważ też jest śliczny. 
A tu screeny :)
I jak wam się podobają nowe boonieski? 
Mi strasznie kosztują tylko 750 sc i są śliczne  w dodatku są dla nas wszystkich.
Za następny tydzień pewnie będzie następny nowy boonies ":)
To tyle żegnam i pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz