czwartek, 17 lipca 2014

Słit fotki na MSP - By me ;)

Hii ;P
Soo....
Dziś następna notka :D 
Jest ona o ....
Takich słodkich fotkach na MSP xd
Tak tak ^^ więc .. zaczynamy ?
Myślę że tak ^^.
Fotki zrobiłam ja jak cuś xd
A oto screeny :D





                                                             Ja jestem tą w środku XD
                                    
                                                                    Taka ze mnie słodka DIVA :D
                                            A one sb siedzą xd
                                               To tak fajnie wygląda. 
                                           Fotka : By Koteczek2300Tv
                                    Miejsce zrobienia fotki :Centrum handlowe szafir. 
                                                  Teraz czas na następną xD



                                                                   Hm kto chce babeczkę ? :D
                                                               Tak więc ja i inna dziewczyna chcemy komuś dać babeczkę                                               czy ktoś się skusi ją zjeść ? Haah xd no i inna dziewczyna która sobie po prostu stoi xd .                                                                          Jedziemy z następną fotką ;3 







      


                                                                A oto ja ^^ 
                                                    Jestem taka piękna i te moje reflaktory <3                                         Takie kolorowe . Widzicie sami jaka jestem śliczna i sławna XD
                                     (żart)     ten gościu obok mnie mnie po prostu rozwala i ta jego nazwa xd 
                                                               Myśli że on też zabłyśnie chyba w snach :D
                                                               Taki żarcik xD
                                                             Następna fotka ~! 
                        






                                                                               Ja i ta moja parasolka xd Chociaż 
                                               nawet pasuje xd
                                                    Do tego stroju xd 
                                                                    Następna focia ~~ 
        



                                         




                                                                      Takie same animki :D 
                                                                     Moim zdaniem ślicznie to wygląda xd 
                                      Okey czas na następną focię xd



   


                                                               Tssaa.. i to ostatnia focia ;3 
                                                            Może jeszcze kiedyś wstawię inne xd 
                                                                     To tyle paaa :**




                                                

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz