czwartek, 17 lipca 2014

Kończę z Askiem czyli Ask.fm ;/

Cześć. 
Na początek przepraszam za 2 dni nie pisania postaram się to wszystko nadrobić.
Cóż zaczynamy.
Więc post jest krótki i troszkę smutny.
Nie mam zamiaru dalej być na Asku. 
Powód?
Próbuję jak najbardziej wszystko naprawić aby dalej być na Asku ale..
Nie nie mogę po prostu nie dla mnie. 
Pamiętam te początki na Asku.. było cudownie. 
Jeszcze rok temu w wakacje wchodziłam na Aska pisałam ciągle.
A teraz? Nie nie nie mogę. 
Znaczy się po prostu jest dla mnie nudny .
Tak znudził mi się. 
Na Asku raczej nie jest tak fajnie jak kiedyś .. ;/
Ale oczywiście nie zapomnę tego co się wydarzyło na Asku ponieważ to było cudowne. 
Dziękuję za wspólny oraz udany rok na stronce Ask.fm.
Na pewno nigdy nie zapomnę odpowiadania na różne pytania,lajkowania innym,czytania innych Askowiczów itd.
To było piękne .
Choć mi jest smutno że rzuciłam Aska jakoś nadal się uśmiecham :) życie toczy się dalej.
Poza tym myślę że beze mnie każdy wytrzyma nie jest jakąś tam gwiazdą.
Wspólny rok na Asku był cudowny aż chce mi się płakać.
Choć zawsze lubiłam posiedzieć sobie na Asku pogadać z innymi oraz polajkować niestety znudziło mi się to.
Ask to było moje hobby :)
Teraz niestety wiem że nie zamierzam dalej być na tym koncie .
Płaczę z tego co choć w jeden rok osiągnełam bez hacków.
Było miło ale się zmyło a jednak każdemu coś się znudzi :).
Nie martwcie się kiedyś może wrócę na Aska. 
Nigdy o nim nie zapomnę.
Będę czasem wchodzić na chwilkę z tego powodu że boję się włamów na Aska. 
Miałam z dobre 2 razy włama na moje najlepsze konto na Asku.
Nigdy nie myślałam że w 1 rok tyle osiągnę :)
Dziękuję strasznie :)
Kiedyś może wrócę na Aska :)
Nigdy nie zamierzam zapomnieć tego co się stało.
Było piękne ale nie zamierzam dalej siedzieć na Asku a po kilku dniach znów go opuszczać.
Będę na niego wchodzić co miesiąc tak mi wystarczy że zobaczę czy jest ok.
Dziękuję wszystkim za wszystko co osiągnełam. 
Nie wierzę że w 1 rok wbiłam ponad 18 tysięcy odpowiedzi oraz 22 tysiące lajków :) i 20 prezentów.
Wszystko było śliczne :)
Wyłączam konto :)
W razie czego zobaczę na Asku co tam mi przychodzi ale odpowiadać nie będę :).
Dziękuję wszystkim za wszystko.
To raczej tyle żegnajcie Askowicze :)
A co do MSP dalej gram :)
To tyle żegnam i dziękuję za wszystko na Asku. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz