środa, 23 lipca 2014

Polecane piosenki :) + Odnowienie bloga.

Witam was !
Przepraszam za 5 dni nie pisania ;/ .
Dobra dobra zacznijmy.
Dziś temat o polecanych piosenkach oraz o odnowieniu mojego bloga.
Zaczynamy od odnowieniu bloga..
Tak więc myślę że teraz posty będą częściej.
Znaczy się postaram :)
A teraz tak zrobię jeszcze jeżeli mi się uda to będą nowe piosenki :')
A teraz czas na popularne piosenki ! Oczywiście takie które ja lubię :)
Więc wstawię je wszystkie i sami zobaczycie :* Zaczynamy .
Nr 1.
https://www.youtube.com/watch?v=QJJYpsA5tv8
 Bring Me The Horizon - Can You Fell Me Heart . 
Piosenka bardzo mi się podoba ma coś w sobie magicznego :)
Z tłumaczenia mi wyszło "Czy Czujesz Moje Serce" :)
Myślę że tłumaczenie nie zawiera żadnych błędów ale nie wiem .
Krótkie informacje o tej piosence :
Zespół : Bring Me The Horiznon 
Tytuł piosenki : Can You Fell Me Heart 
Wyświetlenia filmu : 4 089 581
Polubienia piosenki; 49 909 tysięcy (bardzo dużo) niedługo będzie 50 tyś :)
Łapki w dół : 865 i tak mało :).
Dobrze i mam nadzieję że piosenka wam się podoba :) A teraz czas na numer 2 :)
Nr 2.
https://www.youtube.com/watch?v=6BnT_wkuMBA
GrubSon - Na szczycie .
Ta piosenka jest cudowna :* strasznie mi się podoba .
Jest stara ale podbiła serca innych :)
Jest to jak wiecie polska piosenka a jest na serio bardzo lubiana i sławna.
Może teraz małe informacje o piosence :
Piosenkarz : GrubSon
Tytuł piosenki : Na szczycie 
Wyświetlenia filmu: 41 815 824
Polubienia piosenki : 148 062 wow aż tyle tysięcy ? No ładnie jak  w 4 lata gratuluję :*.
Łapki w dół: 6 992 tyle tysięcy .. no cóż każdy ma inne zdanie na temat tej piosenki.
Mi tam się podoba :* 
Nr 3.
https://www.youtube.com/watch?v=kdemFfbS5H0
Dość  znana piosenka i sławna piosenka ;3 

The Chainsmokers - #selfie

No ta piosenka to normalnie wymiata choć opowiada tylko o tym że ludzie wstawią w necie swoje zdjęcia XD.
Mi się szczerze podoba :D choć wiem że inni pomyślą że to takie strasznie głupie bo opowiada tylko o robieniu sobie fotek ale ja mam swoje zdanie :*.
Małe informacje :
Zespół : The Chainsmokers 
Tytuł piosenki : #selfie 
+ tłumaczenie piosenki to "SłitFocie" nie wiem czy dobrze napisałam .
Wyświetlenia filmu: 181 077 229
Polubienia piosenki : 1 017 716 wow ...tyle tysięcy .. 100 tyś no ładnie XD.
Łapki w dół: 145 309 no ale szczerze.. to ogólnie łapek w dół jest więcej czy mi się wydaje ?! O_o polubień jest ponad 100 tyś a 145 tysięcy jest w dół wow czyli widzicie więcej jest osób które tego utworu nie lubią ;-;.
Dobra czas na numer 4 !.
Nr 4.
https://www.youtube.com/watch?v=2qbUxWl7imE
King Og The City - Make Me Worse .
Piosenka jest superowa ! .
Po prostu cu- cu - cu cudo ;3 .
Polecam wam ją dobrze posłuchać XD.
Informacje :
Zespół: Kings Og The City 
Tytuł piosenki : Make Me Worse 
Tłumaczenie : Nie wiem czemu ale mi wyszło "Mnie gorzej" a raczej wujek google nie jest najlepszy ;-;.. a jak napisałam wszystko od dużej czyli "Make Me Worse" wyszło mi "Make Me Słabo" bosh co to za tłumaczenie ;-; .
Wyświetlenia filmu : 397 288 
Polubienia piosenki : 6 241 tyś .. szczerze? Jestem zdziwiona jak na taką fajną piosenkę ale przecież może być .
Łapki w dół: 51 .. ok tylko 51 XD.
Polecam wam tą piosenkę jest po prostu cudowna nie wiem o o co w niej chodzi ale bardzo ją kocham :3.
Następna już 5 piosenka to...
Nr 5.
https://www.youtube.com/watch?v=-D2gn7pjxWU
Crimson Fly - Huma-Huma
Piosenka jest super ;D mi się podoba wiem że ogólnie nikt tam nie śpiewa ale to tak po prostu super brzmi tak jakby .. :*.
Informacje o piosence:
Zespół: Crimson Fly
Tytuł piosenki: Huma-Huma
Tłumaczenia nie ma XD!
Polubienia piosenki : 844 no cóż XD ma ile ma ważne że każdy może normalnie wyrazić swoje zdanie :*.
Łapki w dół: 4 tylko 4 ! XD.
No og czas na numer 6!.
Nr 6.
https://www.youtube.com/watch?v=PPtSKimbjOU
AWOLNATION - Sail 
Piosenka mi się strasznie podoba i temu że tak po prostu ma to coś w sobie zasługuje aby tu być XD
Jest troszkę starsza ale należy do tych ulubionych :)
Informacje dotyczące piosenki:
Piosenkarz : AWOLNATION
Tytuł piosenki : Sail
Tłumaczenie piosenki : Tłumaczenie to "Żagiel" wiem że troszkę dziwne.. no cóż powtarzam tłumaczenie może zawierać błędy!.
Wyświetlenia piosenki : 28 270 601
Polubienia piosenki : 214 511 wow aż 214 tyś! Gratuluję :*!
Łapki w dół: 4 348 tylko 4 tyś mało XD.
Mi tam się podoba nie wiem jak wam XD
Czas na numer 7!
Nr 7.
https://www.youtube.com/watch?v=PWgvGjAhvIw
OutKast - Hey Ya!
Wiem piosenka jest stara bo prawie 5 lat ale jest super kocham ją!
Na początek jest ich gadanie po angliku ale później jak jest jedna minuta i 6 sekud to piosenka się zaczyna.
Informacje na temat piosenki:
Piosenkarz czy tam zespół XD - OutKast
Tytuł piosenki: Hey Ya!
Tłumaczenia nie ma!
Wyświetlenia piosenki: 67 090 337 dużo nieprawdaż ? :)
Polubienia piosenki: 313 170 no wow.. ponad 313 tyś gratuluję :*.
Łapki w dół: 6 701 tylko 6 tyś .. e tam xd
Polecam wam tą piosenkę :*
Og czas na numer 8!.
Nr 8.
https://www.youtube.com/watch?v=QCyIY10KBnk
Showtek ft. We Are Loud & Sonny Wilson - Booyah 
Piosenka jest super XDD polecam ją do tańczenia jak wam się nudzi ;-; XD.
Kilka informacji o tej piosence:
Wykonawcy piosenki: Showtek ft. We Are Loud & Sonny Wilson
Tytuł piosenki: Booyah 
Niestety nie ma tłumaczenia tej piosenki..
Wyświetlenia piosenki : 35 735 052 
Polubienia piosenki : 193 665  XD dużo ;3
Łapki w dół:  4 293 nie tak dużo XD tylko to tylko 4 tyś XD.
Piosenka fajna XD 
Teraz przedostatni numer :) czyli 9 XD.
Nr 9.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=iX-QaNzd-0Y
Milky Chance -Stolen Dance 
Piosenka bardzo mi się podoba :*
Informacje o piosence:
Wykonawca: Milky Chance 
Tytuł piosenki: Stolen Dance 
Tłumaczenie piosenki: A oto wyniki tłumaczenia : " Skradziony taniec" dziwne troszkę dziwne prawda? Oczywiście może zawierać błędy.
Wyświetlenia: 49 631 698
Polubienia piosenki:  273 222 dużo XD
Łapki w dół : 7 128 mało tylko 7 tyś XD.
A teraz 10!
Nr 10.
https://www.youtube.com/watch?v=ebXbLfLACGM
Calvin Harris - Summer 
Piosenka jest świetna :* 
Informacje o piosence :
Piosenkarz : Calvin Harris
Tytuł piosenki : Summer
Tłumaczenie: Summer - lato
Wyświetlenia: 125 206 023
Polubienia piosenki: 570 435 wow .. ponad 570 tyś!!! 
Łapki w dół: 22 823 XD
I to raczej tyle :*
Żegnam was wszystkich :*
Oczywiście zrobię inna listę ulubionych piosenek :* tylko dopiero kiedy będę chciała XD
Każdą piosenkę lubię tak samo XD
To tyle paaa :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz