wtorek, 8 lipca 2014

Moderatorzy my chcemy unikaty!

Cześć. Tak więc.. eh nie jest jakoś najlepiej ;/ jest mi po prostu smutno. Nie ma unikatów ;c .. niby miały wrócić 1 lipca a przecież minął tydzień więc jakby miałby być ten dzień unikatów byłoby inaczej ;/ dziś by już nie było unikatów. No dobra sorry za tą pomyłkę widocznie ona coś przekręciła ;/ eh dobra zaczynamy.. Aby was nie nudzić dziś jest post o unikatach na MSP . Jest ich jak wiecie dużo. Można było je jedynie kupić kiedy było stare MSP lub kiedy był dzień unikatów wtedy można było je kupować przez dobry tydzień .. ja myślę że moderatorzy troszkę przesadzili ponieważ są wakacje a nadal unikatów nie ma .. czyli dawno chyba był ten tydzień unikatów. Szkoda.. że ich nie ma .. każdy je chyba chce c'nie? . Tak więc  jedna dziewczyna mi powiedziała że dzień unikatów jest chyba 1 sierpnia fajnie by było ale jeszcze się przekonamy czy to kłamstwo czy to prawda. Szczerze? Strasznie mi się one podobają. Wiem wiem że wiele unikatów wróciło do MSP ale inne ;c innych nie ma ... ;c a inni mówią że można kupić unikat z  looka nie da się bo próbowałam i co? I nic! Nic! .. Np serduszka na nogę jak mamy z kogoś looka to pisze że można kupić ale oczywiście jak klikniemy że chcemy kupić jakiś unikat nie da się ;/ po prostu się nie da ;/ . Jak wiecie unikaty pochodzą nie tylko z grafiki ale również z VIPa nie zapominajmy o tym! . Ja mam unikaty niektóre z VIPa na miesiąc a niektóre udało mi się jakoś zdobyć choć wcale nie było łatwo ;/. Kiedy ten dzień unikatów będzie?! .. Wiecie ja strasznie żałuję tego że nie założyłam konta na MSP wcześniej ;/ jest mi  z  tego powodu przykro ;/ bo przecież wiadomo każdy chce mieć jakiś unikat. I nie nie chcę aby unikaty wróciły tylko dla nas dziewczyn tylko dla wszystkich czyli też dla chłopaków. Eh te unikaty. nie za dużo kosztowały.. wąż z tego co wiem kosztował z dobre 75 sc tak mało serduszka na nogę kosztowały jedynie 150 sc , tatuaż serduszka takie jakby to powiedzieć u chłopaków na klatkę a u dziewczyn no wiecie koło szyi tak jakby ... kosztowały 250 sc,piękna fryzura kosztowała jedynie 250 sc , eh... te unikaty ;/ oczywiście jest ich więcej. Zapraszam was wszystkich na mojego arta o unikatach. Dajcie Love It proszę ... tam pisze tylko o unikatach. Więc ja nie wiem jak wy jestem za tym aby wszystkie unikaty (TAK WSZYSTKIE WSZYSTKIE!) których nie da się kupić powróciły na tydzień i dla nas wszystkich ! Dla dziewczyn i chłopaków ! Oraz aby one nie były dla VIPów ale dla wszystkich oraz aby pojawiły się w  TOP wtedy będzie najlepiej ;) . Chcemy WSZYSTKIE UNIKATY! BALERINKI,FRYZURY,AKCESORIA NA NOGĘ,SUKIENKI,SPÓDNICZKI,BLUZKI,KOSZULKI,KOLCZYKI ABY  WSZYSTKO WRÓCIŁO DLA WSZYSTKICH! . Więc.. proszę dajcie LOVE IT! Razem zrobimy wszystko! To tyle żegnam was wszystkich a i aby nie wracały tylko ubrania unikatowe ale aby też wróciły rzeczy unikatowe oraz aby wróciły tak samo rzeczy z VIPów nie dla VIPów :) to tyle żegnam was . RAZEM ZROBIMY WSZYSTKO! PS. macie kilka zdjęć unikatów :). 



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz