wtorek, 15 lipca 2014

Ja też jestem oszczędna ;-;

Siemcia . Sorry że nie pisałam jakoś tak z dobre 5 dni ale jakoś tak nie miałam ochoty. Dobra zaczynamy nowy temat a ogólnie będzie on o tym jak ładnie potrafię wydawać kasę ;-;. Tak więc dowadowałam wtedy jeszcze VIPa i miałam dobre ponad 28 tyś sc nagle pomyślałam że ogólnie kupię jakieś stroje ładne oraz animki . Kupiłam strasznie dużo animek oraz oczywiście ubrań. I wydałam wszystko ;-; nie wiem jak ale wydawałam wszystko po prostu WSZYSTKO! ;-;. No ale zawsze cuś nawet szczerze nie żałuję mam o wiele więcej ślicznych ciuszków oraz animek :) Sporo kupiłam za tyle sc. No cóż i tak.. właściwie to i tak się .cieszę bo mam kilka nowych looków dość sporo się wyrobiłam aby było ich dużo. Oraz możecie teraz brać do filmów ponieważ myślę że mam wiele przydatnych animek :) jest ich razem z dobre 59/60? Lub więcej więc to tyle paaa :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz