sobota, 2 sierpnia 2014

Wróciłam z Wakacji!

Cześć!  :** 
Otóż jak wiecie po tytule wróciłam ! Ogólnie wróciłam z wakacji :) byłam w Mielnie :* . Było cudownie . No to tak zaczynam.. wczoraj dopiero co przyjechałam z wakacji XD około 18 :3 . I tak oto jak wiecie mam tu kilka informacji co z moim kontem itd. Na początek przepraszam że po prostu was o tym nie poinfomowałam że mam ogólnie jechać na wakacje i że nie będzie postów. Przecież wyjeżdżałam 25 lipca a miałam 2 dni na posty i informację o tym przepraszam ale była u mojej kuzynki Klaudii jej kuzynka Ola i byłam ja po prostu nie wyrobiłam się z czasem. Teraz posty będą ciągle :D. Zaczynamy ! Otóż tak pojechałam jeszcze z kuzynką Klaudią na wakacje do Mielna byliśmy z dobre 6 dni :)! . Było świetnie moim zdaniem !. No i właściwie to jak było nad morzem nad morzem było świetnie ! Przez kilka dni była lodowata woda ;-; ale dało się z czasem przyzwyczaić :D!. I przez ostatnie dni była cieplutka woda :D i wielkie fale bo oczywiście przypominam wam że gdy były lodowata woda a bardziej że tak powiem zimna woda to nie było fal XD. W zimnej wodzie uczucie kompania się w stroju było magicznie :) nie wiem jak to wytłumaczyć ale dało się przyzwyczaić XD. Dobra a teraz zaczynam od wielkich fal i ciepłej wody. Wielkie fale były świetne ! . Wczoraj jeszcze byliśmy nad morzem i nie wziełam stroju a klucze od domków były nieczynne ponieważ o 11 mieliśmy opuścić domek. Ale co tam xd jakoś wytrzymałam bez stroju xd aż wkońcu w tym co miałam na sobie a ogólnie w kombinezonie wykąpałam się ! Była cieplutka woda :D się wie xD. A fale wielkie xd oczywiście musiałam uwarzać aby nawet jedna wielka fala mnie nie zabrała .. tsa.. każda wielka fala do mnie nadchodziła xd aż tak sb czekałam na falę i nagle wyrzuciła mnie na kamyki na szczęście małe kamyki XD. Taa.. ok a teraz zacznę od tego mojego konta na MSP. Nawet o tym nie wiedziałam aż moja kuzynka  miała darmowy net ale za 15 zł w telefonie XD! I sb tak wchodziłam tylko na dobre 5/10 minut oczywiście moja kuzynka też ma MSP i też wchodziła XD!. A co do tego dałam hasło mojej przyjaciółce Kasi XD wchodziła aby odebrać diamenty oraz StarCoinsy . Tia mam zaufanie do Kasi :3.  I chcę podziękować Kasi za to że mi wchodziła na konto itd :).Cóż to raczej tyle paaa ! :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz