czwartek, 6 listopada 2014

Claus i Stig

Hey!Dzisiaj troszkę czytałam i czytałam aż się dowiedziałam że jest drugi admin! Inaczej Stig ale nie zapominajmy też o tym że jest też Claus.
Claus jest troszkę bardziej sławny po prostu więcej osób o nim pisze a Stig? Stig to też admin ale nie wszyscy o nim piszą.
Dobrze nie zanudzając dzisiaj kilka informacji o Clausie i o Stingie (czy jak to się pisze?)
Zaczynamy!
Claus ma 18 poziom i ma VIPa na zawsze jak każdy admin/moderator. Możemy go wyszukać wystarczy po prostu napisać claus lub Claus jak kto woli. Claus gra od starego MSP które było w 2009 roku wtedy nie było jeszcze MSP,ale moderatorzy oraz adminowie robili testowe MSP i wtedy nazywało się "MovieStarPlanet BETA". Nikt wtedy nie mógł korzystać gry ponieważ jak już pisałam moderatorzy testowali tą grę. Po 2 latach stare MSP było już dostępne.
Profil Clausa :

U Clausa wiele osób się wpisuje do jego księgi,jest o nim wiele plotek i innych takich.
Przypominam Claus jest adminem.
A teraz Stig.
Stig ma 7 poziom i również posiada VIPa na zawsze.
Stig jak już pisałam jest mniej sławny jak Claus.
Profil Stig'a :
Przepraszam za ten głupi błąd na profilu. Stig wcale nie jest od 1901 roku jest od 2009 roku ale to tylko błąd więc się nie martwcie xD.

W dzisiejszym poście to na tyle :3
Chyba już wiadomo Claus i Stig to adminowie.
Do kolejnego posta!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz