piątek, 7 listopada 2014

Moje unikaty + odpowiedzi na pytania o unikatach ^^

Witajcie!

Chyba każdy wie o co chodzi. Dzisiaj na początek pokażę wam moje wszystkie unikaty jakie posiadam a potem dodam odpowiedzi na pytania które na pewno by wiele osób chciało znać odpowiedź..
Na MSP stworzyłam ArtBook'a o moich unikatach które posiadam. Wchodząc w mój profil i w Arty na pewno zauważycie taki art a jeżeli nie to oznacza że robię go od nowa.
Oto moje unikaty :
Oczywiście każde unikaty mam w tabelce po kolei. W każdej tabelce coś pisze chętnych zapraszam do poczytania informacji o moich unikatach.
Jeżeli słabo widać obraz to przepraszam. Możecie wtedy wejść w mój profil i w moje Arty i na pewno będzie taki Art z unikatami.
A teraz moje zdanie o unikatach! :D

Co myślę o unikatach...? 
Unikaty to fajne ubrania lub rzeczy. Ja jestem kolekcjonerką unikatów,chętnie się wymieniam,mogę je nawet odkupić. Myślę że każdy unikat ma coś w sobie i ten stary i ten nowy coś w nim jest co motywuje do wymian.

Czemu kolekcjonuję unikaty?
Kolekcjonuję je ponieważ mam na to ochotę inaczej jakby to ująć bo lubię,bo chcę,bo mi się podobają mają coś w sobie. Każdy unikat może zmotywować innych do wymian,kolekcji unikatów takie jest moje zdanie.

Bardziej lubię unikaty te nowe czy te stare?
Troszkę trudno jest na to pytanie odpowiedzieć.
Stare unikaty mają starą grafikę,są bardziej oryginalniejsze i co ważne mają coś w sobie jak już pisałam.
Nowe unikaty są o wiele inne. Niektóre są z VIPów,gazetek oraz konkursów. Nowe unikaty też oczywiście mają o wiele nowszą grafikę co mi się mniej podoba,są takie błyszczące,magiczne,czasem nawet słodkie,bajeczne. Nowe unikaty mi się też podobają ale mimo tego bardziej lubię tą starą grafiką czyli te stare unikaty.

Ile mam unikatów?
Nie wiem na to pytanie też jest trudno odpowiedzieć.
Na razie nie powiem,ale myślę że mam 100 ileś razem z tymi z tygodnia unikatów.

Jakie mam unikaty?
Unikaty mam różne niektóre z gazetek,z VIPów,z tygodnia unikatów oraz te z starego MSP.

Skąd mam aż tyle unikatów?
Na serio nie mam pojęcia jak to się stało że nazbierało mi się ich aż tyle i że mam niektóre aż takie cenne (bardziej chodzi o unikaty z starego MSP). Jakoś tak kupowałam gazetki,i się zaczęło wymiany się same proponowały ^^.

Dlaczego  lubię unikaty?
Podobają mi się,są piękne,cudne mają coś w sobie czego nie mają te normalne,nowe ubrania. Te unikaty ze starego MSP,z VIPów,z gazetek są piękne i nie są takie same jak te normalne ubrania z sklepu.
I to wszystko ^^
Troszkę się rozpisałam ale co tam xD
Do kolejnego posta!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz