poniedziałek, 3 listopada 2014

Wywiad z Aviviell

Cześć.
Dzisiaj przeprowadzę wywiad z bardzo miłą osobą - inaczej Aviviell.
Jej profil na MSP wygląda tak :
Nie zanudzając zacznijmy!
Mała informacja :
J - ja
A - Aviviell

Zaczynamy!
J : Witaj,czy mogłabym przeprowadzić z Tobą wywiad i wstawić na bloga?
A : Pewnie ;)
J : 1. Jak masz na imię?
A : Oliwia. ;)
J : 2.Czym się interesujesz? 
A : Ojoj,dużo tego. To tak; zjawiska paranormalne,rysunek,muzyka (głównie metal i stary rock). Hmm, no i jeszcze pisaniem opowiadań,wierszy.
J : 3.Skąd masz aż tyle unikatów?
A : Zaczeło się od włosów z sylwestra. Miałam ich kilkanaście par i tak jakoś wymiany same się proponowały. xD
J : Jakie najbardziej lubisz unikaty?
A : Tak szczerze trudno mi wybrać. W starych podoba mi się ich oryginalność pod względem grafiki. Takie przemyślnie stworzone ubranka. A nowe,cóż,po prostu są wspaniałe.Tematyczne,to mi się w nich podoba. W każdym bądź razie preferuje te najnowsze.
J : Czy chciałabyś na koniec wywiadu kogoś pozdrowić? :)
A : Pewnie! :D Mojego "doradce unikatowego" - Irae,Ununbium - która bardzo pomaga mi w grze i hmmm,lole87919 - Zawsze mnie wysłucha,doradzi i pomoże. A i oczywiście Ciebie  za możliwość udziału w wywiadzie!. :D
J : Dziękuję bardzo za udany wywiad pozdrawiam :*
A : Wzajemnie!♥ ;)
I to wszystko jeżeli chodzi o wywiad z Aviviell :)
Teraz jeszcze na dowód dam wam rozmowę wywiadową ;)


I to wszystko ;)
A na koniec będę dodawać zdjęcie z tą osobą z którą przeprowadzę wywiad ;)
Pozdrawiam bardzo mocno Aviviell na moim blogu oraz dziękuję za udany wywiad :*

2 komentarze:

  1. Hehehehe XD Ja unikatowym doradcą, ale dzięki XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Irae; no raczej nie inaczej. ;3

    PS: Jeszcze raz dziękuję za wywiad! ♥
    Blog leci do obserwowanych! ;)

    OdpowiedzUsuń