wtorek, 4 listopada 2014

Kolejne wymiany!

Cześć!
Właściwie miałam o tym napisać wcześniej ale piszę dopiero teraz ^^.
Dzisiaj przedstawię wam moje kolejne wymiany oczywiście wiadomo że chodzi o wymiany unikatami!
Przechodząc szybko do tematu,na początek daję wam zdjęcie z wymian :
No to zaczynamy.
Na początek wymiana z kasi2630.
Ja zaproponowałam jej spódniczkę całą białą a ona mi w zamian ten sweterek z chustą i oczywiście ja dałam za ten sweterek jeszcze jakieś 2 unikaty.
Kolejna wymiana z MaryKate 74.
Ja zaproponowałam ten sweterek a ona mi w zamian czarne baletki ale ona mi jeszcze w prezencie dała żakiet.
I kolejna wymiana z (MartinaStoessel).
Ja zaproponowałam jej żakiet a ona w zamian mi spodenki.
Kolejna wymiana znów z (MartinaStoessel).
Ja zaproponowałam jej szarą bluzkę z paskiem i z tym czarnym kwiatkiem a ona mi w zamian spódniczkę z rajstopami.
Kolejna wymiana jest z pink princessa.
Ja jej zaproponowałam spódniczkę z rajstopami a ona w zamian fryzurę.
I ostatnia wymiana tym razem z wywalona1.
Ja jej zaproponowałam te spodenki białe a ona mi w zamian biało - różową bluzkę.
I to wszystkie wymiany xd
Ale się rozpisałam ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz