sobota, 8 listopada 2014

Kolejne wymiany!

Hej :33Dzisiaj na MSP znów się wymieniłam unikatami tym razem na serio nigdy się tak nie wymieniłam w dosłownie jeden dzień :D
Więc pierwsze zdjęcie wymiany xD
Skreśliłam te starsze wymiany.
Pierwsza wymiana z MaKota.
Ja zaproponowałam jej czarne baletki a ona mi w zamian białe xD
Wymiana z oliwka123331
Ja jej zaproponowałam te jasne włosy z starego MSP a ona mi w zamian włosy księżycowe z VIPa na rok :)
Kolejna wymiana z Ununbium.
Ja jej zaproponowałam te księżycowe włosy z VIPa a ona mi w zamian włosy z VIPa sylwestrowego (2014 rok)
A teraz czas na kolejną stronę wymian :)
Zacznijmy od wymiany z MoonLight1
Ja jej zaproponowałam tą bluzkę biało - różową z starego MSP a ona mi w zamian sukienkę z wielkanocnego VIPa.
Kolejna wymiana z jula09 12.
Ja jej zaproponowałam włosy z VIPa na rok sylwestrowego a ona mi zamian takie bardziej lokowane włosy z VIPa na rok.
Kolejna wymiana z olka1029988.
Ja jej zaproponowałam te białe baletki z starego MSP a ona mi w zamian fryzurę z VIPa na rok.
Kolejna wymiana znów z olka1029988.
Ja jej zaproponowałam włosy z starego MSP a ona mi w zamian ten płaszczyk z VIPa na rok.
I kolejna wymiana z Ninkaa xD.
Ja jej zaproponowałam sukienkę różową w panterkę a ona mi w zamian krwawy uśmiech :) ale za ten krwawy uśmiech musiałam coś jeszcze dołożyć w prezencie ale wyskoczyło mi coś dziwnego że mogę dać każdego dnia po 10 prezentów choć nic nikomu nie dawałam xD
Więc postanowiłam aby zaproponowała mi byle jaką rzecz a ja  jej w zamian sukienkę którą jej jeszcze obiecałam dołożyć.
I to wszystkie wymiany <3
Jestem taka szczęśliwa..
No i od teraz chyba bardziej lubię te unikaty z VIPów,są ładniejsze.
To na tyle :33
Dzisiaj pojawi się jeszcze kilka postów :)

2 komentarze:

  1. Mogę się z tobą wymienić? Konto: zetka12222

    OdpowiedzUsuń
  2. Wg sie nie opłacało sylwestrowych za księżycowe XDDD

    OdpowiedzUsuń