piątek, 14 listopada 2014

Oferta specjalna VIP!

Cześć! 
Jeszcze całe 6 dni i koniec mojego VIPa!
A dzisiaj właśnie się napotkałam na ofertę którą mam już od wczorajszego dnia.
Dotyczy ona VIPa.
Dostaje się jeszcze więcej StarCoins oraz diamonds tylko wystarczy kupić VIPa.
A raczej VIPa kupuję w sobotę inaczej jutro.
Wiem że miałam kupić w grudniu ale w grudniu może nie być takiej oferty. A przyznam wam że nie lubię na coś długo czekać i jeżeli chodzi o czekanie to nie jestem cierpliwym człowiekiem. Mama się zgodziła aby kupić VIPa Star na miesiąc dodatkowo gdy jest taka warta zakupu oferta.
Ja oczywiście zamierzam kupić VIPa Super  na miesiąc za 50 zł. Mama się zgodziła więc jutro nadejdzie czas kupna. Warto kupić bo jest świetna oferta. A jak kupię VIPa Super na miesiąc dostanę 132 diamenty oraz 18000 sc więc na serio warto. Już się nie mogę doczekać.
A wam podoba się nowa oferta VIP?
Bo mi bardzo się podoba. Moderatorzy postarali się.

1 komentarz:

  1. Vip na miesiac

    Wspomagacze do Moviestarplanet znajduja sie na stronie WSPOMAGACZE NET
    ▶▶▶ Kody do Moviestarplanet ◀◀◀
    ▶▶▶ Vip do MSP ◀◀◀
    ▶▶▶ Loteriada Moviestarplanet ◀◀◀
    ▶▶▶ Kody do MSP Facebook ◀◀◀

    OdpowiedzUsuń