środa, 5 listopada 2014

Nowy konkurs - Cafe Couture

Cześć!
Postanowiłam dzisiaj ocenić nowy konkurs o nazwie "Cafe Couture".

Na początek zajmiemy się ubraniami jak zawsze.
Zacznijmy od pierwszej strony.
Na pierwszej stronie widzimy kilka wąsów oraz różne sukienki,bluzki i jedną parę spodni.Właściwie pierwsza strona nie jest taka zła. Ubrania są nawet ładne wiem wyjątków nie ma ale każdy może coś dla siebie wybrać :).
Kolejną mamy stronę drugą.
Na stronie drugiej ubrania również są fajne.
Ta strona jest bardzo pomysłowa,pasuje do konkursu. Niestety niektóre ceny są za drogie moim zdaniem powinny być nie aż tak drogie (chodzi o buty za 950 sc oraz włosy za 700 sc).
Druga strona mi się bardzo podoba :)
I czas na ostatnią stronę.
Ostatnia strona jest mniej pomysłowa ponieważ widzę kilka ubrań które już dawniej były.
Chodzi mi o bluzkę za 375,bluzkę w paski za 400 sc,spodnie za 450 sc oraz okulary za 375 sc.
I jeżeli chodzi o ubrania to to wszystko.
Stron jest razem 3. Powiem szczerze strony są fajne ale ostatnia jest mniej pomysłowa choć przyznam że moderatorzy się postarali.
Teraz zajmiemy się rzeczami z nowego konkursu.
Oczywiście jak zawsze w każdym konkursie jest jedna jedyna strona rzeczy.
Powiem szczerze wiele rzeczy mi się tutaj podoba.
Wiele rzeczy pasuje do pokoju kiedy na przykład chcemy urządzić kuchnię na MSP.
Rzeczy są fajne,przydatne.
Nadszedł czas na animacje.
Nowych animacji jest razem 4.
Skreśliłam te animacje które pochodzą z poprzedniego konkursu.
Teraz wszystkie po kolei wam pokażę a potem napiszę moją opinię na ich temat.
Jeżeli chodzi o animacje to bardzo mi się podobają.
Z pewnością przydadzą się do jakiś filmów/artów.
Tylko dwie animacje są dla VIPów a reszta jest nie dla VIP.
Warto moim zdaniem takie animacje zakupić.
I ostatnie to tła.
Tło nie jest dla VIPów i kosztuje 500 sc.
Tło jest dla VIPów i kosztuje 450 sc.
Przyznam że tła prawie niczym się nie różnią.
Jak już to kolorami krzeseł tych bardziej bordowych lub tam kremowych.
Tła są fajne,niczym się prawie nie różnią więc warto je kupić :)

I to wszystko.
To moja cała opinia o nowym konkursie.
A jaka jest wasza opinia na zdanie nowego konkursu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz