piątek, 14 listopada 2014

Jutro BOOSTER!

Witajcie!
Jutro jak już pewnie inni wiedzą kupuję VIPa Star na miesiąc ponieważ jest oferta warta zakupu.
Dlatego iż wbijam poziom i niedługo dobiję na ten 25 lvl zamierzam zrobić BOOSTERA! BOOSTER będzie o godzinie 13 do 14 czyli przez calutką godzinę. Mam nadzieję że niedługo wbiję lvl ale myślę że pójdzie szybko to wbicie lvl-u.
Wiecie dlaczego?
O właśnie dlatego.
Jak widzicie muszę kupić VIPa na 250 dni a mam już kupionego całe 243 dni. A jutro kupuję VIPa Star na miesiąc a wiadomo że miesiąc to 30 dni więc będę miała kupionego razem na 273 dni a wystarczy tylko 250 dni. Więc po kupieniu VIPa wyloguję się może jakąś godzinę mnie nie będzie i po godzinie zrobię BOOSTERA i otrzymam 200 tysięcy z jednej awards i lvl będzie już wbity. Już się nie mogę doczekać kiedy w końcu dobiję tego co tak bardzo pragnę czyli 25 lvl. Ale przejdźmy już do tego iż mam też arta na MSP o tym że jutro zrobię BOOSTERA.
W arcie wszystko pisze.
Tym razem są nagrody.
Zgłosiło się tylko 6 osób ale co tam i tak się cieszę że mogę jeszcze liczyć na innych. Wybiorę dobre 5 osób najbardziej pomocnych. Jak tak to może jeszcze nagrodzę tą jedną osobę bo jest zapisów 6 a  nagród 5. 
No tak i jeszcze coś.
Zapisy niedługo się kończą więc jeżeli inni chcą się zapisać niech szybko piszą bo o 23:00 nastąpi zamknięty koniec zapisów i niestety nawet te osoby które pomogą a nie zapisały się nie będą liczone.
Więc w arcie wszystko pisze. Zapisane osoby mam nadzieję że na serio pomogą. 
Przypominam BOOSTERA puszczam o 13 do 14!
Nagrody :
1.Najlepsza pomoc dostaje 1 specjalne pozdrowienie (2 osoby)
2.Mniej warta pomoc dostaje 1 prezent z listy życzeń (WYBRANY PREZENT) (3 osoby)
3.Najmniejsza pomoc też zostaje nagrodzona! Dostaje pooglądanie 5 filmów + 1 graf.
W dzisiejszym poście to tyle.
Mam nadzieję że wszystko jasne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz