wtorek, 11 listopada 2014

Zepsuty laptop

Cześć.
Dzisiaj miałam taki dobry dzień a tu proszę nagle niespodzianka.
Okazało się że zawias w moim laptopie się popsuł i że będzie mi troszkę trudniej z niego korzystać. Tak dokładnie mam troszkę zepsuty laptop nawet nie troszkę. Jestem wkurzona ale też smutna. Szkoda ale na szczęście jakoś da się tak grać. Osoby które mają laptopy na pewno się na nich znają. Jeżeli mi nie wierzycie zobaczcie sami.
Wiem że zdjęcie nie wygląda najlepiej ale takie wyszło.
Mam jeszcze jedno.
Jak się przyjrzycie to zauważycie.Jakoś dam z tym radę. Na razie tata o tym nie wie tylko mama. Mama powiedziała że wszystko możliwe że dostanę nowego ale nie jest aż tego tak pewna.Ważne że działa. Działa jeszcze dobrze więc nie będę tu tak przesadzać z tym że jest aż tak źle. Ale jest mi trochę smutno przyznam.
Więc też nie ciągle będą posty przez to małe zepsucie w zawiasie ale jakoś dam radę. Jak już to posty będą późnym wieczorem.

2 komentarze:

  1. Czy korzystacie z serwisów pogwarancyjnych Apple? W moim przypadku korzystam wyłącznie z iDared Serwis, w którego ofercie usług znajdziecie np. czyszczenie MacBook Warszawa oraz wiele innych napraw w najlepszych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety zdarza się i tak :) Chociaż ja oddając ostatnio swojego laptopa do naprawy https://www.cjservice.pl/ ne miałam żadnych problemów, a sprzęt działa teraz jak nowy.

    OdpowiedzUsuń