poniedziałek, 3 listopada 2014

Kto ma najwięcej unikatów? - Królowe unikatów!

Witajcie.

Dzisiaj zajmiemy się królowymi unikatów inaczej osobami które posiadają bardzo dużo starych,nowych unikatów.
Ja oczywiście,znam wiele takich osób.
Nie zanudzając zacznijmy.
Nr 1.
Designer
Designer to projektantka ubrań na MSP.
Ma bardzo dużo cennych unikatów może dlatego,ponieważ gra od starego MSP i jest od 2009 roku? Możliwe. Designer ma 11 poziom i ma bardzo dużo unikatów ze starego MSP. Jeżeli ktoś nie wierzy,może zobaczyć wszystko po kolei a się przekona ;)
Nr 2.
Czarna7676lala
Czarna ma wiele pięknych i cennych unikatów. Wiele jest z VIPa ale wiele ma też ze starego MSP. Czarna ma 27 poziom i stara się zdobyć każdy cenny unikat :).
Nr 3.
Diiihly
Diiihly ma bardzo dużo unikatów najwięcej chyba z VIPów. Z tego co wiem,Diiihly jeżeli widzi na kimś jakiś cenny unikat od razu się pyta co kto chce za niego ponieważ raz miałam sukienkę z VIP na rok i się właśnie spytała. Diiihly posiada 35 lvl.
Nr 4.
sisi052

sisi052 ma bardzo dużo unikatów na MSP. Najwięcej posiada unikatów starych ponieważ wiele razy oglądałam jej ubrania widziałam bardzo dużo cennych sukienek,bluzek,butów i fryzur chyba ma najwięcej z starego MSP.
Sisi posiada 25 lvl.
Nr 5.
Ari Zzang
Ari Zzang jest osobą która posiada wiele unikatów z VIPów ponieważ takie właśnie chyba najbardziej lubi. Ma też wiele cennych unikatów z starego MSP. Ari posiada 36 lvl.
Nr 6.
nati wati
nati wati jest osobą która posiada wiele unikatów. Najbardziej chyba lubi te z VIPów.
Nr 7.
Aviviell
Aviviell to bardzo miła osoba,która ma wiele cennych unikatów najbardziej chyba lubi te z VIPów,chętnie się wymienia :)
Aviviell posiada 27 lvl.
Nr 8.
Irae
Irae jest również bardzo miłą osobą która chętnie się wymienia unikatami :)
Ma ich bardzo dużo a najwięcej chyba raczej tych z VIPów :)
Irae posiada 21 lvl.
Nr 9.
Miśkaa7


Miśkaa7 posiada również bardzo dużo unikatów.Najwięcej ma takich i takich,czyli starych i nowych :)
Miśkaa7 posiada 41 lvl.
Nr 10.
karolcia246810121
Karolcia mimo 12 lvl ma bardzo dużo cennych unikatów,najwięcej ma tych ze starego MSP choć gra od sierpnia 2013 roku jest wielką kolekcjonerką unikatów :)
Jeżeli chodzi o osoby które mają dużo unikatów to właśnie one :)
Mam nadzieję że post się spodobał :*

4 komentarze:

  1. Dla mn to najcenniejsze uni to ma Krwawa1155 ale ona bardzo mało wchodzi na MSP tak 2 razy na miesiąc. :d

    OdpowiedzUsuń
  2. hej jestem nowa na tej stronie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam dużo uni, ok. 700, mój nick to: Kindaska

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam dużo uni, ok. 700, mój nick to: Kindaska

    OdpowiedzUsuń