sobota, 15 listopada 2014

VIP,Booster i 25 lvl!

Cześć! Jak wiecie pisałam o tym że kupię VIPa Star na miesiąc i że zrobię Boostera.
I tak się właśnie stało. Dzisiaj zamierzam wszystko po kolei opisać.  Mam też małe screeny.
Na początek oczywiście zamierzałam kupić VIPa Star ale miałam z tym mały problem.
Zawsze na MSP gram tylko na Google Chrome ale kiedy chciałam kupić VIPa długo ładowało mi się wszystko i byłam troszkę wkurzona.
Nie wiedziałam z jakiego powodu ale okazało się że z tego powodu bo na Chromie miałam zamknięte wyskakujące okienka i dlatego. 
Więc postanowiłam szybko kupić na operze i się udało.  
I tak oto zostałam VIPem Star na miesiąc :
Tak się ucieszyłam ;* a do tego dostałam o wiele więcej StarCoins i diamonds bo była oferta i nadal jest ^^.
Potem troszkę poczekałam do  godziny 13 aby puścić boostera ale oczywiście się spóźniłam o całe 8 minut xD.
Później puściłam boostera i inni zaczęli pomagać ale niektórych zapisanych osób nie było dostępnych przez tą godzinę i jakieś 4 osoby pomogły.
Ale i tak dużo tysięcy fame zostało wbite :) z tego powodu i się ucieszyłam xD.
I od razu kiedy puściłam boostera miałam 25 lvl ponieważ odebrałam awards (100 tysięcy fame) a dlatego że miałam boostera dostałam tyle samo ale jeszcze więcej inaczej 200 tysięcy ^^.
I tak oto zyskałam 25 lvl ^^.

W końcu to wbiłam :D
Wiele osób też oglądało mi filmy i inne takie z tego też powodu jeszcze wiele wbiłam jakieś 200 tysięcy w 25 lvl. 
Z skarbonki VIPowej dostałam jakieś 55 tysięcy fame i też dużo wbiłam.
Dwie osoby wygrały specjalne pozdrowienia :
Ansha
Zawola 123
Te osoby właśnie najbardziej pomagały w boosterze,oglądały filmy co na serio była to dla mnie wielka pomoc.
I dwie osoby które dawały grafy co też na tym dużo wbiłam :
MaryKate 74 
joszka24
I chciałabym tym osobom podziękować  :).
Pozdrawiam wszystkie osoby na moim blogu które mi pomogły w boosterku to dla mnie wiele znaczy ;*.
W końcu wbiłam 25 lvl :) jestem bardzo szczęśliwa teraz tylko czas wbić małymi krokami 26 lvl.
W dzisiejszym poście to na tyle ;*.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz