czwartek, 6 listopada 2014

Nowy konkurs - Movie Night

Cześć :)Dzisiaj na MSP pojawił się nowy konkurs "Movie Night" dzisiaj zamierzam go ocenić.
Na początek zajmiemy się ubraniami jak zawsze :)
Pierwsza strona jest nawet fajna. Ubrania są nowe nie ma żadnych z innych konkursów więc myślę że pierwsza strona jest całkiem spoko,troszkę tylko wkurza mnie to ile kosztuje ta sukienka co jest pierwsza ale strona ogólnie fajna i ciekawa.
Druga strona też jest bardzo fajna.
Tutaj są same nowe ubrania i nawet dobrze o to też chodzi aby coś nam się spodobało przynajmniej ja tak myślę. 
Ostatnią mamy stronę trzecią.
Trzecia jest już mniej fajna,bo widzę 6 ubrań które były w sklepach inaczej : balerinki za 550 sc,sukienka za 575 sc,buty za 400 sc,spodnie za 425 sc,spódniczka za 450 sc oraz ta bluzka za 450 sc. Choć powiem że te starsze ubrania też pasują do  konkursu ale tak trochę.
Teraz zajmiemy się rzeczami z nowego konkursu.
Rzeczy są takie sobie,można powiedzieć nic do nich nie mam...Najbardziej mnie wkurza komputer ten za 1500 sc..takie ceny ustalają bez sensowne.
I nadszedł czas na animacje.
Animacji jest razem 4.
Skreśliłam te które pochodzą z poprzedniego konkursu.
A teraz wam je pokażę wszystkie po kolei.
Animacje są ok. Najbardziej podoba mi się ta pierwsza (Malowanie paznokci) i ta druga (Przytulanie się do poduszki).
A teraz ostatnie to tła.
Tło "Movie Night Boys" 450 sc nie dla VIP.
Tło "Movie Night Girls" 450 sc nie dla VIP.
I to wszystkie nowe tła.
Powiem szczerze tła są fajne,jedno tło dla chłopaka a jedno dla dziewczyny a do tego ta sama cena oraz nie dla VIP.
I to cała ocena jeżeli chodzi o nowy konkurs.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz