piątek, 7 listopada 2014

Kto ma najwięcej unikatów? Królowe unikatów # 2

Witajcie!Kilka dni temu pisałam o osobach które mają wiele fajnych i cennych  unikatów ^^ może nie tak wiele ale chociaż jakieś tam fajne mają ;)
Być może będzie kilka takich postów o osobach które mają wiele unikatów.
Dzisiaj nagle zamierzam wam przedstawić kolejne takie osoby.
Zaczynamy!
Nr 1.
Koteczek2300Tv

Tak tak myślę że mam dużo fajnych i cennych unikatów ^^. Mam nawet arta w którym mam wiele unikatów z VIPów,tygodnia unikatów,gazetki,z starego MSP. No cóż takie jest moje zdanie każdy ma inne zdanie ale to już nie moja wina ^^.
Nr 2.

adrian7196
Adrian ma wiele unikatów z tego co wiem,wystarczy tylko przeszukać jego szafę i wszystko już wiadome.
Nr 3.
paaaaula7

Paula to osoba która bardzo lubi zbierać unikaty. Pisze że najbardziej ją interesują te z VIPów,chętnie się wymienia unikat za unikat lub odkupuje unikaty za pozdra,prezenty z listy i inne takie.
Nr 4.
gabrysia609

Gabrysia to osoba która posiada wiele unikatów i z VIPów i z starego MSP.
Nr 5.
$PinkGirl$
$PinkGirl$ to osoba która posiada wiele unikatów i chętnie się nimi wymienia. Najbardziej lubi te unikaty z VIPów ale posiada też te z starego MSP.
Nr 6.
(MaritnaStoessel)
Martina to osoba która ma na serio wiele unikatów. Najwięcej chyba tych z starego MSP ale nie jest do końca pewna. Chętnie się wymienia unikatami.
Nr 7.
babka2@moviestarplanetpl
Chętnie się wymienia unikatami wiele ma tych z VIPów oraz tych z starego MSP.
Nr 8.
barbiemariposa
To osoba która jest bardzo miła,przyjazna,wyrozumiała. Wiele razy z nią pisałam. Unikatów ma na serio wiele. Bardzo lubi te z VIPów ale ma też te z starego MSP.
Odkupuje też unikaty za pozdra (Nie te z tygodnia).
Nr 9.
Casselen
Casselen to osoba która chętnie się wymienia unikatami i ma ich nawet dużo ponieważ trudno jest zdobyć jakieś cenne unikaty. Lubi i te z starego MSP i te z VIPów.Chętnie się wymienia.
Nr 10.
cokita34

cokita35 to osoba która ma wiele unikatów i je zbiera.Najbardziej lubi te spódniczki dla VIPów.
I to wszystko :)


2 komentarze:

  1. Ja też mam dużo uni, tak ok. 700, mój nick to: Kindaska

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam dużo uni, tak ok. 700, mój nick to: Kindaska

    OdpowiedzUsuń