wtorek, 11 listopada 2014

Star VIP na duńskim MSP!

Cześć!
Dzisiaj postanowiłam zajrzeć co się dzieje na duńskim MSP i zauważyłam że jest nowy VIP!
Jak wiecie już nie ma super VIPa ale jest za to Star VIP! Jest on najlepszym VIPem z wszystkich VIPów. To właśnie dlatego nie ma Super VIPa!
Jak widać na zdjęciu jest normalny VIP,Elite VIP oraz Star VIP. Star VIP jest teraz najlepszym zakupem. Troszkę trudno mi się teraz przyzwyczaić do tego że Elite VIP jest już na 2 miejscu a nie na 3 ale się przyzwyczaję z czasem. Oczywiście tej zmiany jeszcze nie ma na MSP ale na pewno niedługo będzie. Ale jest też jeden wielki plus! Jaki? Taki :


Star VIP wcale nie jest taki zły. Fakt ceny nadal są takie same ale jest o wiele więcej StarCoins oraz diamonds. Więc myślę że Star VIP jest teraz lepszy. Nie mogę się doczekać kiedy będzie ta zmiana. Na pewno nie długo i na pewno długo nie będziemy na to czekać tak jak na inne zmiany. No może tylko trochę czekaliśmy na aplikację z zdjęciami ale na pewno na nowego VIPa długo nie będziemy czekać. Podoba wam się nowy VIP? Bo mi bardzo jestem bardzo szczęśliwa  z tego powodu że jest więcej StarCoins oraz diamonds. Dokładnie 1 grudnia kupuję VIPa myślałam że będzie to Elite VIP bo wtedy tylko taki był najlepszy a raczej kupię Star VIPa. Jestem zadowolona. Moderatorzy tym razem się postarali. 
Super VIP :
1 tydzień 14,76 zł 20 diamonds i 3000 sc.
1 miesiąc 49,20 zł,110 diamonds  i 15000 sc.
3 miesiące 111,99 zł,250 diamonds i 35000 sc.
1 rok 199,99,825 diamonds i 120000 sc.
Mi się bardzo podoba Star VIP a wam?


3 komentarze: