sobota, 24 maja 2014

BY ME - Nowy strój nie dla VIP! - MSP ;3 -

Heej ^^ zrobiłam sobie inne konto ponieważ na tamtym jest nadal ta oferta a mama nadal jest na zakupach . Więc zacznę od tego że na nowym koncie też będę grać ^^. Ale co nie oznacza że na koncie Koteczek2300Tv nie będę już grać (JKBC). Dobra wpadłam na pewien pomysł dotyczący zestawu który jest taki jakby (dla mnie) ładny do tego nie jest dla VIP. Kosztuje na serio nie dużo. Ja go wymyśliłam zajeło mi to nie za dużo czasu . Noo i tak możecie (jak wam się spodoba) go kupić za niewiele kasy ;D. Dobra zaczynam a nie was nudzę ^^. Na serio jest od nie dla VIP a mi się bardzo podoba nie wiem jak wam ^^. Dobra zaczynam XD. Wygląda on tak ^^. Zdjęcie by me XD. Wygląda on tak ^^. Jest on o kolorach czarnych oraz białych :). Mam nadzieję że wam się podoba kosztuję jedynie 2.600 sc. No i to na tyle ;  3 będą też inne notki z strojami nie dla VIP i dla VIP ;3 to tyle paaa ;** <3. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz