niedziela, 25 maja 2014

Konto modów - MovieStarPlanet

Hej.. już mi trochę lepiej po tym co się stało.. noo i tak mam do napisania o koncie modów. Noo i tak mają oni wiecznego VIPa oczywiście nazywają się tam MovieStarPlanet i mają 15 lvl. Zobaczcie sami ! Mogą do nas napisać jeśli kogoś zgłosimy ja musiałam kogoś dziś zgłosić. Zaraz zobaczycie. Nawet było napisane że nie można z moderatorem rozmawiać więc na 100 % jest to prawdziwy moderator. Mam dziś nawet od nich wiadomość którą mi napisali. Zobaczcie macie tu pokazane. Napisali mi tu różne rzeczy i widzicie te zdjęcie? Tak tak zaraz wam ich pokażę. Proszę łapcie . Tu widzicie że na serio nie można z nimi pisać ani nic. I tak to raczej na tyle jeszcze dam fotkę ich profilu. A teraz na serio że to moderator!. Zaprosiłam ich do znajomych. Noo i tak dziwi mnie to że modzi mogą mieć normalne osoby w najlepszych znajomych widzicie? ;D. Noo i to raczej tyle. Ten moderator jeśli chodzi o wygląd na serio wygląda jak obojniak oczy dziewczyny oraz usta dziewczyny. I jeszcze inne ubrania. Nioo to tyle paaa <3 ;**. 
 

1 komentarz: