sobota, 24 maja 2014

VIP normalny na tydzień za 4,92 zł !!!

Heej ;3 dzisiaj gdy weszłam na moje inne konto z 5 lvlem zobaczyłam że jest oferta specjalna dotycząca VIPa na tydzień (normalnego) za jedyne 4,92 zł!!!. Chyba sobie kupię. Zawsze coś najgorsze jest to że nie wiem czy moja mama się zgodzi. Ale tak to na serio różnica!. Tak to kosztuję z prawie 12 zł taki normalny VIP na tydzień.Mam screena zobaczcie sami ;*. No chyba warto ;3 ale nie wiem.. eh . jak z tego wyjdę do już mi nie wyskoczy.. więc? Na razie nie wiem czy kupuję ale zobaczę ;3 . Napiszę o VIPku jak mama się zgodzi ;3 Na serio warto ;3 nie mogę tego tak zostawić ^^. Przecież nawet na koncie z 5 lvl mogę grać ;) . Co nie oznacza że nie będę grać na koncie Koteczek2300Tv . Noo dobra wracjąc do VIPka napiszę o tym posta jak mama się zgodzi ;*. Paaa ;** <3. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz