czwartek, 22 maja 2014

Jak nie zostać SCHACKOWANYM?

Cześć ! ;** już jestem przyszłam z dworu ponieważ było za gorąco ugotowałabym się normalnie ;-;. Dzisiaj piszę posta o tym jak nie zostać SCHACKOWANYM lub OKRADZIONYM.. ponieważ wiele osób tego nie wie a na pewno się bardzo boi i chce jak najbardziej chronić swojego konto dziś o tym piszę posta.. kilka odpowiedzi które warto wiedzieć !!!! Dobra zaczynamy życzę miłego czytania ;  )
1.Kto to hacker?
Hacker to osoba która może ci się w pewnym czasie włamać na twoje konto (może mieć program hakerski do odkrywania haseł dotyczących np. różnych gier,serwisów społecznościowych itd. ). Warto na każdego hackera uważać.Wracając do hackera może ci również zablokować komputer.
2.Jak nie zostać schackowanym lub okradzionym?
Wystraczy uważać pilnować swojego konta . Na MSP polecam nie wchodzić w Forum o nazwie "Little Test" Wtedy możemy zostać shcakowani ! . Warto też blokować oraz zgłaszać osoby które są hackerami na MSP. Nie odpisujmy osobom które są hackerami i nie przyjmujcie od nich zaproszeń . Nie zapraszaj ich też do znajomych ponieważ gdy naciśniesz na ostatnią chwilę przycisk "Nie pytaj" i tak hacker dostanie zaproszenie. 
3.Czemu hackerzy okradają z kont oraz hackują?!
Robią to dla zabawy oraz aby się zemścić na innych być może mają program hakerski lub zgadują jakoś czyjeś hasło to jest jak dla mnie dziwne aby znać kogoś hasło bez pytania mogą mieć program ..
4.Czy jest noc hackerów na MSP? 
Tak jest noc hackerów. Inni mówią że to zwykła bujda niestety mylą się. 
5.O której rozpoczyna się noc hackerów?
Noc hackerów rozpoczyna się zawsze 15 o godzinie 22:00 lub 21:00 trwa ona do 6:00 rano. Noc hackerów jest tak samo 22 o godzinie tej samej co tam.
6.Jak można się obronić aby nie zostać okradzionym?
Inni mówią że maskowanie się przydaje ale to nieprawda. Takie maskowanie na serio nic nie da ponieważ gdy hacker cię zobaczy z dużym levlem oraz VIPem oraz z starymi ciuchami na pewno cię rozpozna że się boisz i że po prostu nie chcesz zostać ofiarą na pewno cię okradnie z konta lub da sobie spokój.
7.Co zrobić jak spotka się w Chatroomie Anonymous lub innego hackera?
Najlepiej jest wyjść z tego Chatrooma jak najszybciej aby Anonka cię nie zobaczyła .
8. Jakie można mieć hasło aby nie zostać okradzionym ?
Na pewno nie polecam jakieś takiego samego jak nazwa ponieważ hacker coś może wymyślić i po prostu  może mu się udać ukraść twoje konto. Wystarczy mieć jakieś banalnie głupie do zapamiętania ponieważ hacker mógłby się na twoje konto szykować musi najpierw odgadnąć hasło. 
9.Co mam zrobić jak zostanę okradziony/a z konta?
Najlepiej jest sprawdzić Email czy hasło nie zostało zmienione modzi na pewno napiszą kiedy ktoś ci zmieni hasło ;  ).
10. Czy warto dać jakieś przyjaciółce hasło ? 
Nie chociaż jeśli masz do niej takie zaufanie warto zawsze dać ale musisz wiedzieć że może  nawet twoja przyjaciółka cię okraść z konta ponieważ może ci zazdrościć .
11.Warto się wymieniać hasłem z osobą nieznaną ?
Pewnie że nie . To nie ma sensu . Może i są osoby które wydają się miłe itd . ale nigdy nie podawaj im hasła może się zdażyć że ty pierwsza/y możesz napisać swoje hasło a ta osoba wyjdzie i nie poda Tobie jej hasła  a twoje konto zostanie okradzione. Albo że ta osoba da ci zmyślone hasło. Nigdy się nie gódź na takie propozycje !.
12. Ktoś z moich znajomych został okradziony co mam robić ?!!! .
Najlepiej nie pisać do tej osoby lub ją usunąć z znajomych ponieważ może hacker Ciebie okraść z konta . Miałam raz tak że jedna osoba z moich znajomych maiła opis "Hacked By TheDolly" a później inny nastraszyła mnie ja nagle zoabczyłam u niej inny opis o do niej napisałam o "Hej o co ci chodzi z tym opisem?" Nagle mi odpisała Hello (d) <---- to minka diabła jkbc.
Trzesłam sie okropnie .. a okazało się że tak na serio jej przyjaciółka znała hasło do jej profilu (TEJ DZIEWCZYNY) i tak się stało więc najlepiej mieć swoje hasło obok Siebie i nikomu nie podawać . A jak jakiś niby "Hacker" cię zaprosi nie akceptuj ! Po prostu nie odpisuj zablokuj i zgłoś. Może się zdażyć że ktoś chciał się z Ciebie pośmiać i po prostu nie miał zamiaru cię okraść. 
Noo i tak tu macie z 12 odpowiedzi ;*****  przeczytajcie je uważnie mam nadzieję że wam pomogłam to na tyle paaa ;*** <3 
By... 
                                            Koteczek2300Tv                                                                                            

Narcia <33 ;**


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz