wtorek, 27 maja 2014

Nowa karta podarunkowa - Elite VIP.

Noo więc cześć ! ;3 dziś gdy weszłam na moje inne koncio na którym też gram wyszło mi takie oto cudo *___*. I jak wiecie chodzi mi o nową kartę podarunkową ! ;3 . Zacznę że ten post może być trochę długi ale co tam ^^.  Noo i zacznę już ją opisywać . Jeśli chodzi o tamtą mi się nie za bardzo podobała jakoś taka no nie wiem.  Noo ale tutaj to modzi nic nie zepsuli wygląda to dla mnie .. zaczepiście <33. Noo modzi tym razem nie zepsuliście.  Jak widać jest to pakiet diamond czyli VIP jest o wiele tańszy. Tutaj kosztuje tylko 100 zł! . Jak dla mnie to o wiele mniej bo tak to by kosztował 204 zł! Nawet prawie 205. Noo ale ten pakiet ^^. Raczej sobie nie kupię bo nie mam aż tyle pieniędzy a co ja mam mamę naciągać ?!.No raczej nie. Jejciu i tak jak widać po zakupie VIPa na cały rok dostaniemy ponad 635 diamentów oraz 91 000 kasy ^^. Aż tyle tysiaków na serio dużo nie?. Tak samo diamenty ^^ . Heh trochę zazdroszczę tym co mają zamiar sobie kupić VIPa na rok bo na serio.. czarująco te nowa ciuszki wyglądają i tylko 100 zł. No ale ja nie muszę mieć tego VIPa na rok . Jakoś nie chcę .. znaczy chciałabym ale ja jakoś nie muszę mieć na czas ani nic. Przecież MSP to nie moje życie. Dobra dziś opiszę te wszystkie unikatowe ciuszki itd . Jak widać mamy tu fryzurę,buty,sukienka. I tak zacznę opisywać te ubrania. Jest tu taka fryzura hm. Jest jak widać czerwona z czarnymi paskami oraz jest tam też czarna kokarda jest bardzo ładna ;3. Jak dla mnie ta fryzura zasługuje na ocenę no nie wiem może tak 10/10 jest bardzo ładna. Lubię takie fryzury są dla mnie bardzo ładne. Zacznijmy od butów. Są ładne itd. ale ogólnie te paski;/ nie aby były jakieś złe ale różowe ani nic nie pasują to tej fryzury oraz sukienki . Dla mnie buty są śliczne ale paski  różowe .. ładniejsze by były np. czerwone lub białe.  Buty oceniam na 9/10 po prostu modzi mogli wybrać lepszy pasek niż różowy. Zacznijmy od sukienki . Jest śliczna ^^. Wszystko dla mnie pasuje na serio. Oceniam na 10/10 . Noo i sofa ;3 heh co tu napisać ?. Jest śliczna na serio. Mocno mi się podoba według mnie na serio jeśli chodzi o tą kartę i unikaty to się postarali  = 3 . Sofę oceniam na 10/10 nadaje się do pokoju itd.  Zacznijmy teraz od ostatniego unikata czyli Boonieska ;D. Dla mnie jest jest zajebisty ;3 jejciu najlepszy (JAK DLA MNIE) unikatowy Boonies ^^. Te okulary i ta fryzura do tego ta kurtka ;3 i te całusy ^^. Szuper ^^ oceniam na 10/10. To raczej tyle to jest tylko moje zdanie jkbc. Po zakupieniu VIPa na rok możesz zmienić ubrania (kolor) na inny ^^. Jaki wam się tylko spodoba. Booniesa też itd. Wszystko ^^. Noo i jak coś możecie też kupić VIPa na miesiąc wtedy dostaniecie tą sofę. A i możecie też kupić VIPa na 3 miesiące wtedy dostaniecie 2 prezenty.  Czyli te buciki oraz tą sofę. Na koniec dodałam screeny. Zobaczcie.  Tio raczej na tyle paa <33 ;**.

3 komentarze: