niedziela, 25 maja 2014

Podejrzana osoba na MSP......

Cześć.. dzisiaj pokażę wam kilka screenów o (jak dla mnie) podejrzanej osobie.. nie żebym od razu ją oto obwiniała czy coś w tym stylu ale... na serio to podejrzane zaraz się dowiecie o co mi tak naprawdę chodzi. 
Więc pewnego dnia weszłam na profil użytkowniczki !!! Alicja !!! i miała nowe  filmy. Nie wiem czy inni oglądają jej filmy ale na serio polecam. Filmy mi  się spodobały. Zobaczyłam nagle że ma w związku nową osobę nazywała się ona "Lady Eveline" i miała opis że każdego przyjmie do znajomych więc ją zaprosiłam ja wtedy miałam 16 lvl a ona  miła o jeden lvl większy czyli 17. Zaakceptowała mi to zaproszenie. Na serio wydaje się miła. Nagle z nudów w nocy na MSP weszłam na koncie Koteczek2300Tv w Highscores i  nagle zobaczyłam że Lady Eveline jest na w Higscores (u mnie w znajomych) na 5 miejscu !!!! . Jestem w szoku tak szybko wbić na serio w jakieś 20 ileś dni od 17 lvl do 28?! . Przecież nie ma nowych leveli -,- . Bez ubrazy nie chcę jej zniszczyć gry ani nic w tym stylu ale ... to na serio podejrzane tak tak.. podejrzewam że .. ona taka miła... ma hacki na Fame ;C ... jestem w szoku.. znaczy .. nie wiem na serio. Jest miła itd. Ale tak szybko wbić taki duży lvl?!. Jeszcze nigdy nie miała VIPa . Zobaczycie zaraz sami. A może na serio wiele osób ja lubi i jej pomaga w lvl? Nie wiem przecież jest dopiero od Sierpnia 2013 roku i tak szybko wbić taki duży lvl?!. Sorry to chyba na serio oszukuje.. dzisiaj jeszcze (około północy) miała 27 lvl a teraz?! Tak szybko nawet nie wejść na MSP i mieć już 28 lvl?!. Nie wiem nie będę jej zgłaszała bo może nie ma tych hacków do Fame. Nie wiem serio ;/ wiele osób ją lubi więc? Może być miła i nie mieć tych hacków ale też może być miła i oszukiwać MSP. Ja  jakoś nie zamierzam oszukiwać MSP jak niektórzy.. Jeśli coś o niej wiecie napiszcie mi .. nie chcę na serio jej zepsuć gry ale .. noo ale too.. na serio... eh wiecie. No i to raczej tyle napiszę o niej jak będzie miała coraz większy lvl wchodząc tylko na pare nędznych minut.. -,-. To tyle paaa ;** <3. A i jeszcze zapomniałam ! Macie screeny jej profilu oraz Awards dotyczącej VIP nigdy tej plakietki nie miała ale każdy może wbić duży lvl (bez hacków) nie mając VIPa łapajcie screeny paaaa <33 ;**. Sorry że tylko to zdjęcie ale oczywiście nie mogę wstawić innych zdjęć -,- głupi blog -,-. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz