środa, 28 maja 2014

MSP na cda.pl

Cześć !!! ;3 witam was w następnym poście. Dziś mam do napisania o MSP na cda.pl. Być może nie wiecie o co mi z tym tytułem chodzi. Tak na serio chodzi ogólnie o naszym takim samym MSP tylko że na cda.pl . Nie nie ściągnie wam to żadnego wirusa jak np. "Konia Trojańskiego" ani nic w tym stylu. Tu chodzi oto że  na cda.pl możecie tak samo grać jak na MSP ;3 ! Tylko ekran jest powiększony itd. Na serio wam polecam ^^ ;D. Mi to nic nie ściągneło a gram nadal długo. Na początku gra się ładuje i jest jakaś reklama jeśli po prostu nie macie na cda.pl konta. Wystarczy tylko wpisać i macie ;3 teraz łapajcie linka do MSP na cda.pl.  Proszę i oto macie ! -------------> http://www.cda.pl/gry-online/997336/MovieStar-Planet i tak ;3 tam macie zbiór gier i wybieracie MovieStarPlanet i macie ;3 jest to na serio super strona ekran jest większy ;3 mi się tak trochę nawet a nawet bardzo miło mi się gra jak jest powiększony ekran itd. Więc? Polecam wam jak  najbardziej nie zmuszam ale jeśli was zainteresowało MSP na cda.pl serdecznie zapraszam ;3 to tyle paa ;** <3.

1 komentarz: