czwartek, 22 maja 2014

Unikaty MSP.

Siemcia wszystkim ;*** dziś piszę posta o Unikatkach na MSP .. noo więc tak jest ich jak każdy wie dużo bardzo dużo .. noo i tak mi się okropnie podobają nie wiem jak innym ale dla mnie są cudne przecudne *_*.
Unikaty pochodzą z starego MSP . Były one dostępne do VIPów i do osób które nie miały VIPa. Nie były zbyt drogie ..nagle gdy wszystko się zmieniło na nowe MSP .. przyszły do kolekcji nowe ubrania.. o wiele nowe.. ich grafika była o wiele inna. No i tak wycofano nasze kochane unikaty ;C wiele osób z tego powodu było nie zadowolonych. Pisali w artach że o wiele lepsze i ładniejsze były UNIKATY Z STAREGO MSP. Było też wiele artów o unikatach.. inni po prostu pokazywali swoje unikaty jakie mieli. Czasem było ich dużo a czasem mało. Unikaty były różne. Zacznę najpierw opisywać grafikę nowych ubrań a później unikatów.Zobaczcie tu są zdjęcia nowych ubrań.. tu zobaczcie na ten motyw który jest jeszcze na nowym MSP ;  ).  Widzicie ten motyw? Jest taki dla mnie fajny ale zobaczcie jaką ma on grafikę ! O wiele inną niż Unikaty  z starego MSP. Teraz wstawię zdjęcie unikatów (Niektórych). Zobaczcie przepraszam na końcu mi wszedł motyw nie unikatowy ale tu macie unikaty które na serio zbyt dużo nie kosztują .. Tak samo tu macie trochę tych Artów . A teraz zamierzam zrobić małą różnicę (CHODZI O UNIKATY I O NOWE UBRANIA).  Zdjęcie macie tu ;  ) są tu moje ubrania które nie są unikatami i ubrania innej MovieStars jak widać pewnie (BYĆ MOŻE) chciała kupić kogoś looka (JKBC TE WSZYSTKIE TO NIE MOJE ZDJĘCIA JEDYNIE TE GDZIE JEST MOJA NAZWA). No i tak widzicie ? Chodzi w unikatach jedynie o grafikę . Według mnie i nowe ubrania z nowego MSP są ładne i jak te unikaty ;** chciałabym też aby unikatowe animki i oczywiście ubrania  wróciły ;) i tak to raczej tyle wiem że te zdjęcie na końcu miało być pierwsze ale po prostu jakoś tak się stało przepraszam was jak najmocniej . No cóż to tyle paa ;** zobaczcie uważnie zdjęcie a zobaczycie że uniakty mają o wiele inną grafikę a te pierwsze zdjęcie jest jak widać zrobione przeze mnie ;D. Too tyle paaa ;**** <33. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz