niedziela, 25 maja 2014

Naaa serio mało.. ;D

Cześć ;D dzisiaj piszę posta o poziomie ponieważ mam prawie 18 lvl. <3. Jejciu *O* nie wierzę że po prostu.. że tyle osób mi pomaga.. dziś chciałabym już mieć ten 18 lvl. Ponieważ niewiele mi brakuje ! Wiecie ile? Tylko 16 tyś!!!!!! To jest tak mało że brak słów więc.? Tak tak zamierzam teraz jak najbardziej zbierać grafy . Czemu? Na serio warto! Wiele osób mi dało autografy jestem na serio zadowolona. Dali mi tak z 60 grafów ! . Ponieważ najpierw napisałam "Zbieram grafy 0/10" i te 10 uzbierałam później napisałam "Zbieram grafy 0/20" a później "Zbieram grafy 0/30" i Tak uzbierałam te 10 grafów,20 grafów oraz te 30 grafów . A razem na serio zebrałam dziś ich ponad 60. Dziękuję tak mocno <333.  I z tych 60 grafów zdobyłam 12 tyś no prawie 13 tyś! . Noo i tak teraz też będę znowu zbierała grafy i ? Może wbiję do dziś ten 18 lvl. Jakoś się nie zamierzam poddawać. Na serio dziękuję tym co pomagają później oddam wszystkie grafy ;D. Co 4 minuty ale to później . Naa serio tylko tyle .. <3. Te 16 tyś na pewno wbiję. Noo i co? Nio oczywiście jak mi miło mieć takich przyjacieli jak inni ;** (czyli znaj). Na serio <33.. Tag tag to raczej na tyle ja lecę zbierać grafy narcia ;* <3. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz