niedziela, 25 maja 2014

Ehh te MSP ;c

Heej nie jestem jakoś w dobrym humorze. Pewnie nie wiecie czemu?! . Jestem dość wkurzona zaraz wam opowiem. Gdy byłam z tableta na MSP zobaczyłam że mam nagle koniec VIPa i myślę sobie "JAKIM PRAWEM"? Przecież ja 26 kwietnia kupiłam VIPa Elite na miesiąc i co?! Jutro miał mi się skończyć to nei fair. Ja to jeszcze napiszę do modów.A może dam sobie spokój? . Wiem jak to się stało. Więc komuś mial się dziś skończyć VIP i się nie skończył ! Niby czemu?! Noo tak dzięki modzi -,-. Ktoś ma jeszcze VIPa a ja  nie mam ;c super.. eh ale to nie koniec!!!. Moja najlepsza kuzynka czyli klauduniavip1011 usuneła mnie z znajomych !!! .. Ja nie wiem na serio czy mnie nie lubi czy co. Dobra niech będzie ja też od jej zaproszenia nie przyjmę nie będę odpisywać. Serio dzięki ci Klaudio. Nawet nie odpisuje. Dobra to jej problem ja myślałam że jej na mnie zależy. To tyle pa . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz