piątek, 23 maja 2014

Zaproszenie od obojniaka na MSP ?! 0_o

Cześć! Gdy weszłam na MSP z tableta zobaczyłam zaporoszenie od obojniaka na MSP ;-;. I tak pewnie wiele osób nie wie co to obojniak.. obojniak to taka osoba która jest chłopco - dziewczyną lub po prostu jest bez płci ale raczej bez płci .... jezu ;-;. No i tak nie wiem  na serio jak oni robią te twarze itd.. dobra zacznę  od tego że obojniak to nie jest jakaś zła osoba ale nie warto mieć (Jak dla mnie) obojniaka w znajomych i tak wtedy nie będzie grał i zrobi konto dla jaj ;---; . Dobra zaczynam mam 2 screeny jak te obojniak mnie zaprosił.. byłam zdziwiona na serio ;-; ma twarz chłopaka a ubrania dziewczyny ;-; dobra pokazuję jak mnie zaprosił i pokażę jego profil. Tssaa i to jego profil.. bosh .. ja nie zaakceptowałam oczywiście tego zaproszenia tylko piszę o tym posta ;-;. I tak to raczej na tyle paa !.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz