czwartek, 22 maja 2014

Hackerzy nie hackerzy.

Heej mam dziś do napisania o hackerach na MSP i osobach niewinnych które po prostu są przez innych brane za hackerów.
Anonymouse - najgorsi hackerzy na MSP jest ich tysiące... 
TheDolly - miała konto z 25 lvlem i VIPem ktoś ją okradł od tego czasu okrada innych. 
TheClown - najlepszy przyjaciel TheDolly.
Grim Reaper - kiedyś zrobił na MSP wielkie zamieszanie jak każdy hacker.
Blue Nose - eh zbyt dużo o nim  wiem ale oczywiście to hacker groźny jak każdy.
Ineska - jest z polski i wydaję mi się ona zboczona ..nie wiem co dalej o niej napisać..
Tipwatch - to konto jest tak samo anonki tylko się kryje aby inni się o niej nie dowiedzieli (że nią jest)
RoseEtBleu - eh.. to jest hacker tak samo z polski jak Ineska nie wiem  co dalej pisać .. 
Pigeon - groźny hacker jak kaźdy.. bardzo groźny schackował już wiele osób..........
CherryvLovesYou<3 - ten hacker jest raczej z anglii ale wiele też jest z polski ...(JKBC).
Haryleen - Haryleen chyba została usunięta ponieważ wiele osób ją chyba zgłaszało.
ThePony - właściwie to wiem tylko że okrada z kont jak każdy hacker ... nie wiem co dalej pisać ..
TheToy - wszystkie te nazwy są jak widać związane z jakimiś zabawkami .... takie psychiczne to ;-;
P!zza - maa taką śmieszną nazwę XDD ale noo oczywiście hacker ;/ jeszcze wiele ich jest.. ogormnie wiele ;-; dobra nie nudzę was tym XDD
TheBird - hm.. raczej wydaję mi się że jest z anglii nooo tak wiele hackerów jest z anglii..
TheBear - zaczynam się bać na te "The" ... na serio takie psychiczne zabaweczki ;-;
Silcone - tsaaa ;/ pewnie z anglii no nw .. 
TheSunny - szczerze .. to na serio nie zbyt duźo wiem o tym hackerze i o innych... 
TheLuckyhaker - taa to od razu można poznać że hacker .. c'nie?
TheSpore - nie wiem co napisać .. 
Destinys - bardzo mnie dziwi u niej 9 lvl.. oraz unikaty pewnie mogła kogoś z nich okraśc .. ;c
Nihgt Guard - po wyglądzie straszna nie jest ale wiadomo... ;c
Apple Hack - taa to raczej jest hacker z polski..
Magischna - wygląda jak taka chinka .. XDD
Hacker zabija - haker  z polski ... ..... 
Anonimus0001 - taka podobna do Anonki..
AnonyDiabols - nowy hacker.. już się boję nie no ;c
an69 - te an przypomina anonkę po nazwie ale również po jej wyglądzie taka podobna do anonki ;/ do tego te 69 noo wiem co to jest ale to jest zboczone i nie chcę o tym tu pisać ...
Samotniaaa - nie znam jej całej historii ale wam chętnie opowiem kiedyś  jej mąż ją chyba zostawił lub zmarł.. dzieci też miała nagle prawdopodnie się od niej odsuneły i przeprowadziły się do jej męża który również się wyprowadził ... albo jej dzieci zmarły i jej mąż.. poznała tą grę dzięki jej córce która równieź w nią grała..Samotniaa jest ubrana na czarno.. ma 3 lvl.. uważajcie na Siebie!
ImDevil - poznałam tego hackera dzięki mojej przyjaciółce która została tego hackera ofiarą na szczęście ten hacker tylko okradł moją przyjaciółkę z kolorowego warkocza..  i jeszcze Nikuss jest hackerką przepraszam ale zbyt dużo tych hackerów ;c więc tak Nikuss okradła konto Kellow prawdopodnie nadal Nikuss ma to konto .. biedna Kellow ;c nadal ma hacka tak inni mówią ale czy to prawda?
A teraz spis osób niewinnych.. 
{Black Butterfly{ - mówią że Blacky to hackerka !! HAHA BZDURY!!!! że się tak wyrażę ktoś ma po prostu ból dupy i specjalnie z zazdrości jej to zrobił! Znam ją ! To moja najka z szkoły ! I wiem że uczciwie kupuje VIPa .. jak ktoś tak o niej powie ostrzegam mocno tego pożałuję !!! ona jest bardzo miła znam ją na serio w realu.. niech inni dadzą dowody !!! pomyślcie że jej i innym osobom jest smutno że są brane za hackerów a nimi nie są.. 
KociaQQQ - mam ją w znaj nic mi nie zrobiła!!!! i jest dla mnie spoko pisałam z nią i na serio bardzo miła jest .. a ten strój? Na hallowen... to że lubi Emo nie oznacza że jest hackerką .. przez inne osoby już nie gra!!! ;C
AlaKinga - jezu skąd wiecie że to hackerka?! Jest miła ... a Highscores? Highscores chodzi tu o to czy ktoś wchodzi przez ostatnie dni.. niestety Ala na razie nie gra.. ;c
Oliwia 8467 - jejciu kupiła se VIPa na ile chciała i kiedy chciala serio to takie straszne że z 3 lvlem se kupiła?! Teraz ma 13 więc raczej nie jest hackerką .. ;c ona też nie gra ;c 
Noo a teraz czas abym na koniec wam pokazała zdjęcia hackerów.. na MSP.













No i tak to te zdjęcia( JKBC WIĘCEJ HACKERÓW NOO TYCH ZDJĘĆ INNYCH NIE ZNALAZŁAM) Dodam że przepraszam ale zapomniałam wam napisać jeszcze o innych hacerach jak :
Nodima 
Zalgo
I to raczej tyle reszty innych hackerów nie znam .. uważajcie na Siebie!
 By..
                                                   Koteczek2300Tv 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz