sobota, 24 maja 2014

Cieszymy się ostatnimi dniami VIPa .

Witam was w mojej następnej notce dzisiaj zamierzam napisać o VIPku który niedługo mi się kończy. Już nie będę (za 2 dni) VIPem ponieważ się skończy. Będę tęsknić za kołem dla VIP itd. Ale przecież to nie koniec świata ;*. Zrobiłam screeny VIPa . Mam wszystkie zdjęcia zrobione (związane z VIPem) . No i tak jestem ciekawa kiedy kupię VIPa ale chyba dopiero w lipcu. Jakoś się nie śpieszę z tym ;  ). Ok czas na screeny ponieważ będę z tego wspomnienia ^^. Oczywiście zamierzam też kupić w lipcu bo to raczej nie będzie problem . Oki łapajcie screeny <3. Od razu mówię że a je zrobiłam jkbc. Tu jeszcze może zobaczycie mam jeszcze plakietkę Elite VIP. Teraz zobaczcie co wygrałam w kole fortuny ;  ) dla VIP i nie dla VIP. Tak wyglądają koła z SC . Zobaczycie kilka zdjęć niżej no nie wiem wiecie jak z tymi zdjęciami :). I to tyle ;** wiem że nie wszystko jest ponumerowane jak powinno ale sorry na serio. I tak jeszcze coś ;**. Na przedostatnim zdjęciu jestem mocno zdziwiona VIP na rok Elite kosztuje tylko 100 zł ! . A wtedy kosztował 204 zł. No tak jestem na serio zdziwiona ; ). Heh to tyle paaa ;***** 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz