piątek, 23 maja 2014

!!♥!Dziękuję za Specjalne Pozdrowienia!♥!!

Siemaa <3 ! Dziś jestem bardzo bardzo szczęśliwa ^^. Nie było dziś kartkówki z Anglika bo było zastępstwo C; ale to nie koniec mojego szczęścia ^^.Gdy gadałam z moją mamą przez telefon usłuszałam jakiś dziwny dźwiek z MSP. Na chwilę poszłam i pomyślałam że po prostu dostałam VIPA .. za darmo ale raczej dostałam.. Specjalne Pozdrowionka !!!! Dziękuję tej osobie bardzo bardzo mocno to dla mnie wiele znaczy ^^ i mam tyle Sc co miałam wtedy czyli 765 ^^. Bo wydałam na pewną rzecz XDD (Ubranie). Eh.. jejciu dziękuję ci mocno na serio. ! Tutaj zrobiłam 2 screeny ^^ zobaczcie ^^.  Jest to pozdrowienie od Tini!<3 nie wiem za co ale mocno ci dziękuję na pewno ci też kiedyś wyślę <3. Tam macie jeszcze zdjęcie jak mi się zbierało Sc oraz Fame. Jestem taka szczęśliwa. Chyba już z 5 osoba wydała na mnie 15 diamentów ! <3 dziękuję na serio bardzo jestem z tego powodu szczęśliwa <33. To moja druga taka czekoladka co jest tam pokazana ^^ bo dostałam od mojej przyjaciółki raz pozdrowienie i jeszcze od innych osób. Dziękuję im bardzo mocno. Na serio nie wiem z jakiego powodu ale bardzo dziękuję odwdzięczę się. To tyle paaa ;*** <33 dziękuję jeszcze raz ^^. Dostałam 500 sc co mi się na pewno przyda oraz 3000 fame dziękuję mam o wiele mniej do następnego levelku . Oraz dostałam tą czekoladkę. Pozdrawiam moich znajomych a najbardziej Tini!<3 . I tak To tyle noo to paaa ;** . 

1 komentarz:

  1. Oo fajnie!
    A bym też mogła bo ci zazdroszczę nick lukiercik xd10.
    A i fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń