czwartek, 22 maja 2014

Uwaga! Unikaty w sklepie!

Elo ;3 dzisiaj chcę napisać znowu o unikatach. Tym razem możecie spotkać kilka ubrań (UNIKATÓW) w sklepie! Jestem w szoku modzi przywrócili kilka unikatów <33 oł je! ;**. Teraz tylko wystarczy je kupić za na serio mało SC. No i tak już zacznę od tego że gdy je zobaczyłam oszalałam z strachu (SZCZĘŚCIA). Jejciu jaki fart mam nadzieję że na zawsze tym razem . Ale zacznę więc wiele osób kupuje te śliczne oraz bardzo bardzo modne okulary za 1.000 SC. Wiem że dużo ale zostały przywrócone !. Szkoda tylko że aż tyle SC.No ale co za problem oszczędzać kasę XDD.  Dobra zacznę od tego że wam pokażę że na serio unikatki są w sklepach ^^.  No i tak weszłam jedynie na moje konto na którym mało co wchodzę ale zrobię to dla was mam tam dopiero co 5 lvl. Ale ok XD nie zawsze na nim gram.. no i tak  zacznę.. ;D. Weszłam na to konto i zobaczyłam sobie w zakupach w koszulki i takie tam XD. No bo tam nie mam lagów itd. ;D. Dobra zaczynam a nie że was nudzę XDD.  No i tak gdy się przyjrzymy innym ubraniom zobaczymy że modzi parę unikatów przywrócili ^___^. Jeżeli nigdzie się nie spieszycie a nie macie lagów zobaczcie sobie w zakupach w "Wszystkie Topy" tam macie wszystkie sukienki,koszulki,bluzy itd. Prawie na końcu zobaczycie unikaty <3. Ale warto też zobaczyć też w "Koszulki i Topy" tam też możecie znaleść kilka unikatów na tak z stronie prawie końcowej.. wiadomo ale jeśli lagów nie macie wszystko będzie ok :D. No i tak zaraz wstawię zdjęcie zobaczycie ^^.  Noo i tak nie wiem czy wszystkie to unikatki ale zaznaczyłam te które są itd. I te które są dla mnie np. tymi unikatkami ale oczywiście całkowicie nie wiem czy to unikaty do tego zdziwiły mnie stasznie te bluzki dla mężczyzn zobaczycie sami jak wejdziecie do sklepu ale na zdjęciach też ^^.  Noo i tak łapajcie fotki ^^ jkbc. jednym  zdjęciu mam wszystkie zaznaczone fryzury ale nie wiem czy na serio wszystkie to unikaty ale taa grafika taka taka pastelowa no wiecie i temu XDD noo wiem że nie pokazałam wszystkich ale na serio dużo mi to by zajeło ;c więc to tyle paaa ;** paczajcie jeszcze gdzieś indziej może będą unikatki! Kupujcie dopóki są . I widzicie modzi nie są źli ! Tylko może grzeczniej z tymi unikatami :) no i tak to tyle paaa ;*** Pozdrawiam <3.   By....Koteł ^^.
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz