niedziela, 15 czerwca 2014

1 lipiec - dzień unikatów? (:

Heej! Więc tak sobie patrzałam w różne profile osób i oto znalazłam dziewczynę która napisała że 1 lipca jest dzień unikatów. Na razie słabo co mi odpisuje nie wiem może nie ma czasu ;/. Ale napisałam do niej. I szczerze powiem że jestem zdziwiona skąd ona to wie?!.. No nie wiem tak tak czy tak to napiszę o tym jeszcze raz posta jak cuś .. będę się jej pytać skąd ona o tym wie bo to całkiem ciekawe. I trochę dziwne. No i tak jestem szczęśliwa. Jeśli to prawda.. <33. Poza tym mam z nią bardzo mały dialog ale żeby nie było ^^. To tak najpierw status gdzie to napisała a potem ten dialog xDDDDDD .No i jak? Widzicie tu wszystko . Jutro lub dziś (JEŚLI DZIŚ MI ODPISZE) pokażę jej inne odpowiedzi tak czy tak nie wiadomo czy to prawda czy kłamstwo.. ale myślę że nie kłamie ;3 ja już zbieram na nie sc a wy? Warto wrócą na serio bardzo ważne unikatgi. Więc to tyle narcia ;** <3. Ile uzbieracie na unikaty? A czy unikaty będą? No nie wiem to tyle paaa ;** <3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz