niedziela, 22 czerwca 2014

BY ME - Nowy zestaw ! My na żółto NIE DLA VIP ! - MSP

Heej! Przepraszam was że wczoraj nawet nie napisałam ani jednego posta. Po prostu jakoś tak. Nie wiem co mi odwaliło że nic nie napisałam. Dziś wam pokażę nowy zestaw nie dla VIP! ;3 mi tam się bardzo podoba i jak już mówiłam później zacznę od zestawów dla VIPów. A to jest właściwie przedostatni zestaw nie dla VIPów później będą zestawy dla VIPów ! ;3 zacznijmy dziś taki strój na letnie lato  że tak powiem. I do tego jest taki żółty ;3 xd . No dobrze macie tu screena (; kosztuje on ponad 1875 ;*** jak dla mnie jest bardzo ładny ale nie wiem jak dla was. To raczej tyle żegnam was i dziś zamierzam napisać następny post o następnym zestawie nie dla VIPów czyli ostatnim oraz będzie chyba dziś 10 postów o zestawach dla VIPów (; tak więc żegnam was i to raczej tyle papa (;.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz