niedziela, 15 czerwca 2014

Wycieczka w Warszawie i w Toruniu ;3 !

Hejcia kochani!. Więc tak wiem że dawno nie pisałam itd. Więc teraz będą ciągle posty!! ;3 znaczy się postaram o to :D. Cóż i właściwie to jestem szczęśliwa bo niedługo Wakacje!. No ale dobra ;3 dziś zamierzam opisać wycieczki ^^. I jak ogólnie było c;. Najpierw zacznę o Warszawie się rozpisywać później nagle o Toruniu :D. To zaczynam yeah życzę wam miłego czytania ^^. 
Warszawa.
W Warszawie było na serio super!. Nagle musiałam jak wiecie jechać tam o 3:35 aby być gotowym by pojechać na tą 3:45 ;D. I tak oto mama mi kupiła wiele rzeczy do jedzenia oraz picie XD. Siedziałam najpierw z Darią, Klaudią,Anią. Z mojej klasy XD gadałyśmy se XD później doszedł Arek którego nikt nie znał ale gdy go poznałam z innymi stał się bardzo miły. Szkoda tylko że nie chodzi do naszej szkoły. Jest na serio bardzo miły. No i jechaliśmy dalej. Nagle bus się zatrzymał i jechaliśmy jakby  to powiedzieć XDD no jechaliśmy noo tym tym aa no pociągiem xDD jechaliśmy i jechaliśmy tak z 3/4 godziny? XD. No i oczywiście siedziałam wtedy już z Darią ^^. Nio i tak .. po tych 3/4 godzinach jechaliśmy chyba Metrem XD chyba. no byliśmy zwiedzać wiele rzeczy XD. Takich bardzo fajnych i tajemniczych oraz takich całkiem całkiem fajnych!!. Wtedy nagle do planetarium i na serio szliśmy długo a nogi tak bolały ;/ ale czo tam ^^. No i w planetarium możemy oglądać różne ciekawe rzeczy i to nie z małego ekranu lecz z bardzo dużego XD. Ja tam nawet sasnełam i się obudziłam XD jak szliśmy to się nam w głowie kręciło z tego wielkiego ekranu XD. Byliśmy tam z panią od Matmy. No i wiele osób nie pojechało tam a na serio fajne rzeczy stracili. Nio i tak dostałam od mamy ponad 65 zł i poszliśmy później coś jeść ^^ XD. Ja zjadłam 2 zapiekanki z ketchupem czy tam bez xD i z colą  oraz pyszne lody które są niestety tylko w Warszawie ;c jaki pech bo na serio pyszne ;c . No cóż ale nie zapomnę tej wspaniałej wycieczki ^^. A i jeszcze cuś właśnie z tych pieniędzy co kupiłam se te jedzenie zostało mi trochę i kupiłam se VIPka na miesiąc Elite ^^ XD. 
Toruń. 
W Toruniu też było fajnie ^^. Więc zbiórka była około 5 ileś XD i wtedy o 6 jechaliśmy XD. Było super ^^. Ja siedziałam z moją przyjaciółką Julcią ^^ a Daria z Weroniką . Wera to też moja przyjaciółka i Dara. Więc wiecie ^^ Wera się poznała z Darią i się zaprzyjaźniły . Było super ^^ były z 3 dziewczyny z 2 klasy XD. Czyli Wera,Iza,Zuzia XD one są fajne xd. Nio i tak było super ^^. Prawie wszyscy byli. Oprócz Olka który ma nas (NASZĄ KLASĘ) chyba na serio w dupie. Niby mu zależy aby przeszedł do 5 klasy a nic nie poprawia. Czyli tylko on zostanie. ... Ale mniejsza z tym XD. Było szuper ^^. W Toruniu kupiłam se wiele pamiątek XD. Czyli sprężynkę, 2 glutki ,pocztówkę,naszyjnik z napisem "Love" oraz taką zawieszkę z serduszkiem oraz żabką która ma do siebie przyklejony grosik na szczęście XD. No super było XD. W Toruniu również byliśmy w planetarium z czego ja jadłam po cichu chipsy z kolegą i mi ciągle spadała torebka XD. Tak się uśmiałam z Szymonem XD. Bo miałam zamiar ogólnie siedzieć obok July ale siedział tam obok niej pan itd. Więc i tak było super. To tyle paaa ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz