piątek, 20 czerwca 2014

Zgłosiłam się do konkursu.

Tak więc witam was wszystkich ;3 ! . Szczerze to zgłosiłam się do nowego konkursu.Wydałam na zrobienie ponad całą kasę. No i tak właściwie to bardzo was chcę zaprosić jeśli chodzi o ten konkurs. Nie nie wiem czy wygram. Mam taką nadzieję ale oczywiście tu chodzi o dobrą zabawę przecież nie każdy może zrobić najlepszą pracę. Oczywiście o wygranej konkursu ustalą moderatorzy. Mam nadzieję że zagłosujecie jeśli macie Jury oraz Judge bo to bardzo ważne. Tsaa więc co zrobiłam na konkurs? Otóż zrobiłam film na konkurs,ArtBook na konkurs oraz look na konkurs. Więc proszę was jeżeli możecie zagłosujcie. Nie powiem która strona po prostu  jeżeli możecie zobaczcie sami i później piszę tam że ja go zrobiłam więc wiecie mocno mi zależy być może wygram.. proszę .. pomóżcie dziś będę prosić wszystkich znajomych co mają Jury oraz Judge lub Jury albo Judge ... ponieważ bardzo się starałam. Co nie oznacza że muszę wygrać . Jeżeli możecie proszę o pomoc. Nie zmuszam was do tego jak coś po prostu mi zależy (= narcia kochani. Może wygram konkurs.. możliwe narcia <33 ;**
                                                            Koteg ;3          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz