czwartek, 19 czerwca 2014

Już jest lepiej ;*

Hejka ! jest mi o wiele lepiej. Trochę się pozbierałam po tym wszystkim co się działo. Na serio ... jest o wiele lepiej. Już jestem bardziej szczęśliwa . I ogólnie jest na razie ok (= być może wiele osób nie wie ale po prostu wróciłam na mojego Aska. Jest taka stronka Ask.fm tam są pytania,lajki,odpowiedzi,prezenty. Dawno mnie na moim asku nie było ponieważ znudził mi się tak po prostu. Ale już jest o wiele lepiej jest spokojna i jest dobrze. Aska wam podam później. No i tak ogólnie to jest całkiem spoko oprócz tego że jutro na rano muszę wstać i pójść pieszo do szkoły zanieść książkę (lekturę) ponieważ wtedy mi się zapomniało z tego wypadku... ale na szczęście wszyscy są cali. I tak to hmm.. nie chce jutro wstawać.. ale muszę o 8:00 już iść ale to jutro xd tag tag.. i to raczej tyle nic do napisania nie mam dziś następny pościk ;3 
                                                             Koteg      ;3                                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz