poniedziałek, 16 czerwca 2014

Dziś noc hackerów?!

Heej.. dziś piszę tego posta o 23:27 ponieważ nie mogę zasnąć i po cichu sobie gram ;-; a mama i tata o tym po prost nie wiedzą :D. Dobra zaczynam xd. Dziś piszę posta o tym że na serio nie wiem czy dziś jest ta noc hackerów..o tym napisał mój znajomy z MSP.. ale czy to prawda?.Właściwie to nie wiem.. jejciu ale nudy.. nie mogę zasnąć i temu to piszę.. xd . Dobra dziś dowiedziałam się od pewnego mojego znajomego na MSP czyli iago iago (TAK SIĘ ON NAZYWA NA MSP) że dziś noc hackerów. No nie wiem czy to prawda?.. napisałam do niego że jak na 17 lvl nie powinien się maskować. Może mu pomogłam.. no mam taką nadzieję. I tak oto napisałam aby się nie maskował itd.. i się mnie posłuchał.. nawet w statusie miał napisane o tej nocy hackerów że trzeba się specjalnie brzydko ubrać.. ale i tak widać że hacker tak czy tak o prostu może się skapnąć i co?. Tak więc pamiętajcie nigdy się nie maskujcie nic wam to nie da!. Po prost uważajcie. I właśnie strasznie wyglądał bo się ubrał całkowicie bez brań tylko miał kolorowe krótkie spodenki. Na serio dziś chyba nie ma nocy hackerów. A jeśli w to wierzycie to zmieńcie hasło. Mieszajcie litery i cyfry. Np. że napiszecie imię swojego imienia i do tego jakieś mieszane przez was cyfry i tyle ;*** <3. Hacker nie ukradnie konta jeśli macie bardzo dobre oraz trudne hasło do zgadnięcia. I to raczej tyle żegnam was ;* <3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz