poniedziałek, 16 czerwca 2014

~Kiedyś tak nie było~

Heej.. ostatnio nie mam ochoty patrzeć na mój ekran gry MSP.. ;c wszystko się rozsypało.. powód?. Pamiętam kiedyś że było inaczej o wiele inaczej. Było o wiele lepiej.. tęsknię za tym co było i co teraz mam zrobić?... ;(. To przesada. Pewnie nie wiecie o co mi chodzi. Otóż teraz wszystko się zmieniło. Pamiętam jak pierwszy raz miałam VIPka na tydzień Elite. Poznawałam wielu przyjaciół .... a teraz? Ich nie ma .. mają w dupie MSP ;c nie wchodzą wcale.. czemu?!. Do tego coraz więcej osób mnie prosi o Specjalne Pozdrowienie. Ja nigdy nie prosiłam o nie a dostałam je ponad 7 razy. Czemu tak musi być.  No trudno. Tak już jest i nic nie mogę cofnąć. Przecież wiele osób prosi tylko o prezenty itd.. dobra pomóc w levelku mogę bo to nie jest dla mnie problem. Ale inni ciągle "Dasz Pozdro?" "Dasz prezent" itd.. jedna osoba mi dziś napisała czy dam jej pozdro za grafa. No sorry pozdro za grafa??!! Na serio tylko to ?. Dobra wiem że mogą se pomyśleć że się zgodzę ale to przesada. Dobra graf za graf bez oszustw mi pasuje .. ale ja mam wydac 15 diamentów na grafa?! Nie . Jezu... mam tego dość.. jak zobaczę że mam przyjaciół tu na MSP abym ja dawała tylko prezenty oraz pozdro to od razu usuwam!. I nawet dziś zrobię o tym arta. Bo to na serio wkurzające.. tęsknie bardzo mocno za tamtymi osobami na MSP wiem że to tylko gra ale to co wtedy było.. po prostu było inaczej. Ja nie wiem czy nie zrobić sobie przez to przerwy... gdzie jest zabawa w tej grze ?! No gdzie?!  Nigdzie. Bo inni znikli tak po prostu bez słowa.. jest pusto.. dobra wiele mam znajomych ale .. mało już wchodzi i to mnie mocno wkurza.. a raczej bardzo rani. Bo mam chociaż z tego małe wspomnienia które już nie wrócą.. ;( i to mnie boli.. końcówkę 18 lvl jakoś wbiłam.. ale jak patrzę na te osoby którym tylko chodzi o prezenty i pozdro to po prostu żygać mi się chce.. bo za tym tęsknię za tym co się działo kiedyś .. wiem dla was to zbyt dziwne ale po prostu .. nie chce mi się usuwać ich z znajomych ale skoro nie wchodzą mają mnie i innych w dupie to nara ;c. I to raczej tyle.. wiecie bo ja na serio za tym tęsknię. Tęsknię.. mocno ..tak tak.. to tylko gra ale to co było kiedyś było piękne .. trudno się mówi trzeba dalej przez życie iść.. do tego spotkałam tu na MSP cudnego kochanego chłopaka.. ale on kiedyś zerwał teraz oddał swoje konto komuś innemu.. jakiemuś Antkowi.. czemu mnie zostawił.. ;( nie wiem tego ale nadal go kocham tu na MSP i tęsknię., może kiedyś wróci.. wiem że byłam ostra dla niego bo napisałam do niego coś co rozłączyło moją przyjaźń i jego.. nadal go kocham ..ale trudno.. to tyle paaa ;c ;**.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz